Jen80 skrev 2008-05-24 21:56:57 följande:
God kväll! Finfina kläder och barn som vanligt i BT . Fina och billiga inköp Butte! Du hittade ingen body till Ava ?Söta söta Hilda i fin suit !!Och lilla Ida, så söt och fina kläder !Islod2003: Superfina kläder! Vad kostade byxorna från Name it? Lade in en bild på min lilla grodunge som hon ser ut ikväll ...
Gud så söt Ava är! Vilken underbar bild

Name it byxorna kostade 179:- fast mina var gratis eftersom det var köp 3 betala för 2

mortillsju skrev 2008-05-24 21:45:22 följande:
Förresten du som har killar. Har du sett några snygga shorts? Jag vill ha kanske i jeans men ....jag har köpt Katvigs turkos/oranga t-shirt och kommer att köpa nåt mer orange från småfolk samt nåt i blått med bilar från småfolk (t-shirts alltså!) så kanske jeansshorts bilr bäst till, eller nåt som passar till det i alla fall
Min stora kille avskyr shorts och 3/4 byxor så han har inte så mkt sånt. Jag löpte ett par ESL jeans shorts till honom men de är inte provade än. Ganska tunt tyg och lite halvlånga, verkar bra tycker jag. Till lillkillen har jag mest ärvda shorts och lite Meandifrotté. Till Katvigs turkos/orange tröja ärPlastisocks blå fiskmönster supersnyggt! De finns som shorts.