Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Så, tillbaka efter att postat en massa traderapaket på sista minutenbrevlådan Skönt att ha fått iväg det mesta. Har lite avslut ikväll men de går inget vidare så jag får väl blunda när jag skickar sen. Hur som helst är det mindre överfullt i garderoben nu.

Fantastiska skatt, det låter som att ni har haft det härligt!

När är det Molo lagersalg? Har inte hunnit läs igenom tråden än. Tror iaf inte jag kommer att kunna åka. Får nog också satsa på Katvig i höst.

• isold2003

Butte, såå fin Isabel är i sina gourmetkläder!

• isold2003
    Duntoffla skrev 2008-05-26 20:58:25 följande:
     Trist att auktionerna inte gått så bra. En del av mina är riktigt tröga.Lagersalgen är redan i helgen. Fre-söndag
    jompa skrev 2008-05-26 20:59:32 följande:
    Den är helgen som kommer nu
    Oj, så snart! Vi ska på fest i Gävle, helt fel håll  Men vuxenfest med barnvakt över natten känns nästan som Molo lagersalg, det har bara hänt et par ggr sen vi fick barn..
    loveliva skrev 2008-05-26 20:58:34 följande:
    Glad mamma ikväll Sambon ska till Osby på fredag, och det är ju lite på vägen till Köpenhamn, eller ja söderut iallafall Så vi tar bilen Hoppas på många fina BILLIGA fynd. Hur billigt brukar det vara? Typ 50 % rabatt eller?
    Vad kul!
  • isold2003
    jompa skrev 2008-05-26 21:03:54 följande:
    Ja det blir till P. Ska ha en till i grönt oxå tror jag eller den oranga med apor, har inte riktigt bestämt mig där
    Den orange med apor är superfin!
  • isold2003

God kväll! Min make har lyckats paja modemet så min laptop är utan internetanslutning Gråter Kommer inte att kunna kika in säskilt mkt förrän det är fixat. Hoppas att allt är bra med er alla!

• isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-05-28 22:17:18 följande:
    meeen! Då får han ju fixa Har man sönder får man återställa
    Eller hur! Nu vill han dessutom ha den här datorn *surar* Jag hoppas att jag är tillbaka imrogon. Saknar ju er allihop!

Jen80, hoppas det går bra hos doktorn imorgon!

Godnatt!
  • isold2003

Godkväll! Maken har ännu inte fixat min laptop, han försöker åtmisntonde men det gör att han måste sitta vid den här datorn, suck! Nu är han borta en stund iaf

Vilka härliga sommarbilder i bildtråden! Så mkt fina Småfolkkläder  Jag som inte alls varit ett fan av dem tidigare har verkligen smält nu med sommarkollektionen.

Angelinah, Ida passar verkligen i Småfolktröjorna!

SmillaMilla, jättefin kombo på Svea!

Fantastiska skatt och Tjollabolla, så fina era pojkar är i sommarsuitarna!

Emmsan, Jättefina Molojackor, kan du inte visa ett kort på sen?

Jompa, fina bilder på dina sötnosar! Vad snyggt det var med ESL tröjan till NS jeans, den kombon ska jag härma

Lilronya, så nöjd stora tjejen ser ut i sin fina klänning!

• isold2003
    Jen80 skrev 2008-05-29 21:59:39 följande:
    Glömde skriva att det gick bra hos läkaren idag . Ava friskförklarades, så ingen skena behövs för höften ! Som belöning för att hon var så duktig så fick det bli en rosa fin klänning (eller egentligen tunika, men för tillfället är det en klänning ) från Pop . Eller hittade jag bara en anledning att köpa ännu en klänning
    Vad skönt! Lite pyssligt med skena.

Fantastiska skatt, jag har haft dåligt med datortid sista veckan och nu ikväll kastar FL ut mig Skrikandes Ska hoppa i säng istället.

Godnatt tjejer, shoppa väl!
  • isold2003

Godkväll! Vi har varit iväg hela helgen, först på fest i Gävle och sen födelsedagsfirande i Uppsala. Jätteskönt!

Oj så mkt fint i bildtråden!! Molos lagersalg bjöd på väldigt mkt fina kläder! Riktigt avis på de gröna lurvfleecarna jag ser i bildtråden.. Många fina barn i andra kläder också såklart!

Jättemysiga bilder på Maia!

Tjolla, vad fin Milo är i gröna katvig!

Loveliva, Hilda är fantastiskt söt i den småfolksuiten!

Fantastiska skatt, inte tjejig Hummelsuit, bara superfin!

Gosmamman, vilka härliga badbilder på dina tjejer!

Lilronya, grattis till stora tjejen!

• isold2003
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-01 20:55:34 följande:
    Tack!! Massa kalasande i helgen då, haft det bra?
    Bara bra! Barnfri fest i lördags, ovant men jättekul!

Kunde inte låta bli lite shopping nu på kvällskvisten. Anna-Luca har rea, bla på MiniA Tures anorakar, vist var det några som ville köpa sån på rea? Jag köpte äntligen Molo verktygshängselbyxor, det blev de här http://www.anna-luca.dk/shop/ImagePopup.asp?Title=molo&Image=/images/bertold-p.jpg&ProtectMessage=  och så några tröjor också.
  • isold2003
    lillronya skrev 2008-06-01 20:56:24 följande:
    Tack!Så här fin har hon varit idag.
    Jättefin!! Vad söt hon är.
  • isold2003
    jompa skrev 2008-06-01 21:13:22 följande:
    Hallå tjejer.Shoppas det nåt ikväll?
    Hej hej! Jag har shoppat Molo på rea på Anna-Luca
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-06-01 21:50:25 följande:
    mmmmm underbart gott & jättetrevligt!! Skaldjur, romsås, baguetter & vin -behöver jag säga mer??
    Godkväll! Det lät supergott!

Loveliva, härligt att få resa lite  
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-06-01 21:55:12 följande:
    Godnatt på er ladies, sov gott
    Godnatt!
  • isold2003
    loveliva skrev 2008-06-01 21:57:24 följande:
    Ja underbart!Tänkte först ta med fiiina Uj:n, men vågar inte ÄR verkligen super nöjd med den!!!
    Vad bra!! Lite läskigt att resa med vagn tycker jag också men man behöver ju en på semester med. Tar ni någon paraplysulky istället?
  • isold2003

Nu måste jag hoppa i säng, godnatt och shoppa väl!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9