Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-09 17:03:29 följande:
    Menar du Katvigen? Butte har ju beställt en så bild kanske kommer i dagarna om vi har tur
    Japp precis den jag menar Aha va bra
  • J essica

Tjolla: Vilken storlek tog du på flodisbyxorna till Milo? Finns nu i 86 på freshmilk och jag vill sååå gärna ha de men de kanske blir toskstora till kev.

• J essica
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 17:07:22 följande:
    Milo har 86! Hur stor var nu Kevin? Det är bra muddar nertill!
    han är runt 77 lång tror du det skulle kunna funka?
  • J essica
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 17:10:44 följande:
    Ja, absolut! Milo är 79. KÖP!
    Då gör jag det nu innan de tar slut! Har väntat på flodisarna länge nog nu
  • J essica

Hur är Kikids tröjor i storlek? Sitter på freshmilk och beställer och det fanns vanliga Kikkidtröjor till 60% rea tänkte slänga med Nån till Linnea.
    Hon är 104 lång. Funkar 110 då? Annars fanns det bara i 122 och det blir väl för stort?

• J essica
    J essica skrev 2008-03-09 17:27:28 följande:
    Hur är Kikids tröjor i storlek? Sitter på freshmilk och beställer och det fanns vanliga Kikkidtröjor till 60% rea tänkte slänga med Nån till Linnea. Hon är 104 lång. Funkar 110 då? Annars fanns det bara i 122 och det blir väl för stort?
    Ingen med Kikkid tröja här?
  • J essica
    ängeln83 skrev 2008-03-10 09:18:48 följande:
    Helt OTMen vad hade ni skrivit för omdöme på Tradera till en som betalat sin vinst 3 veckor för sent?
    Tror nog jag hade gett ett pos som betalning trots allt kom in men du kanske kan ge en komentar om att det tog ett tag?

Gomorron allihopa förresten
  • J essica
    ängeln83 skrev 2008-03-10 09:22:58 följande:
    Jag gav positivt med en kommentar om att betalningen tog lång tid.Hon hade inte lämnat omömde till mej och jag vill ju inte riskera att få ett hämnd neg.
    Nej det är ju det som är det jobbiga om man själv inte fått omdöme att man riskerar ett neg tillbaka vilket jag inte tycker det är värt.
  • J essica
    Lina med Liten skrev 2008-03-10 09:26:08 följande:
    borde va som på TS...
    Hur är det där? Har tänkt skaffa TS hur länge som helst men jag tycker det verkar krångligt *trög*
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-03-10 09:24:50 följande:
    go morron!!Tiggde till mig en sovmorgon i morse, å huj va de behövdes!!
    Gomorron Inte helt fel med sovmorgon.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9