Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

terezita skrev 2008-03-10 09:28:02 följande:
    ville bara visa hur det kan se ut när pappa klär på barnen... trodde inte det gick att missmatcha de danska kläderna men tydligen går det...hollys body med blåa kanter och blåa, gröna och gråa klövrar till katvigs brun vit randiga...behöver jag säga att lillen ska få andra kläder på sig så fort pappa stuckit till jobbet!
    Snyggt Fast så söt som han är klär han ju i allt
  • J essica
    Lina med Liten skrev 2008-03-10 09:29:48 följande:
    där är ditt omdöme dolt tills du lagt omdöme själv...
    Aha ja det låter ju mycket bättre ju!
  • J essica
    terezita skrev 2008-03-10 09:31:41 följande:
    hahaha tack men nej inte i den kombon
    Jag lovar dig att det går att matcha värre Du ska se hur ungarna ser ut när sambon har hand om klädningen
  • J essica
    ängeln83 skrev 2008-03-10 09:32:46 följande:
    Ha ha, då skulle du sett skrutt förra veckan när jag jobbade och sambon skötte kläd valen, hujedamej så han såg ut, Molos gröna stjärnor med bruna velorisar, Molos uttrar med bruna velorisar, Katvigs mint med bruna velorisar och Molos blårandiga med gula velorisar (det ända som såg någorlunda ok ut), tydligen har han en förkärlek till dom bruna velorisarna.
    Låter som min sambo det Gillar också att matcha bruna velourisar med ALLT
  • J essica

Det är verkligen inte meningen att jag ska ha flodhäst byxor Skulle beställa igår från freshmilk då det fanns 86:or igen men sidan krånglade nåt enormt så nu skulle jag in och beställa och då är de självklart slut igen

• J essica
    ängeln83 skrev 2008-03-10 10:44:48 följande:
    Jämförde hipposarna i 80 med skrutts andra byxor, dom var lika stora, så det var tur jag tog 80, tyckte bara dom såg så himla stora ut när jag tog upp dom. Nu måste jag ju ha mössan också, men den är ju slut i både 80 och 90
    Uscha vad avis jag blir när ni pratar flodisar
  • J essica
    ängeln83 skrev 2008-03-10 10:52:38 följande:
    Jag tycker minsann att dom borde dyka upp i fler shopar snart, då får du vara snabb som attans på köp knappen
    Jamen visst borde de!! Jodu då trycker jag fort på köpknappen vill jag lova!
  • J essica
    melizza skrev 2008-03-10 11:16:16 följande:
    vill ha 98....så tråkigt att de görs i så små storlkar bara...kanske kommer senare?? *hoppas*
    Tror tyvärr inte det Hart hört att den största storleken är 92 men de flesta shoppar ska bara ta in till 86.
  • J essica
    vermilion skrev 2008-03-10 11:36:28 följande:
    Jag köpte byxor från danmark istället, dom med hajar, flodisar och... ett par till. Iaf så köpte jag i stl 104. Om det är dom som kallas baggybyxor ni pratar om?
    Aha så det finns större Finns det 110 också?
  • J essica
    vermilion skrev 2008-03-10 11:45:42 följande:
    Tror faktiskt jag tog dom med hajar i stl 110.
    Åh vad bra Skulle vilja ha ett par till dottern oxå Hoppas de får in snart igen då Vad är frakten därifrån?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9