Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Zvartaliljan skrev 2008-03-20 17:54:47 följande:
    Nej de är tänkta som present till en liten kille kan jag svänga förbi imorgon vid 10-tiden? Vill du att jag sätter in pengar på ditt konto eller tar med mig kontanter?
    Ja okey hehe tänkte att dom kanske skulle bli lite korta men ja kom du, du vet ju vart jag bor. Du får gärnas sätta in dom.
  • CamillaJ
    Zvartaliljan skrev 2008-03-20 18:13:56 följande:
    Då behöver du maila kontonummer
    Mejlar dig
  • CamillaJ

Åh så söta i BT, alla söta killar och tjejer Alltid lika kul att kolla in den!!

Buttelina: Åh funderade på de byxorna IdaT, dom var fina trodde de skulle bli för mycket med alla ansikten men dom ser jätte fina ut!
    Här har det beställts Villervalla
    Och men det är trist de står att de kan ta upp till 10 dagar, det är ju påsk nu så det kommer att dröja men ni som beställt hur lång tid har det tagit?

• CamillaJ

God kväll !
    Huuaa.. tror inte jag orkar läsa igenom allt ni skrivit under påsken, men måste fråga nån som har villervalla, beställde ju men tänkte inte på om kläderna var normala i storlek? Och mössorna stora eller små? Kan min 15 månaders har 1-2 år på mössan? Normalt huvud.
    Hoppas nån som kan hjälpa

• CamillaJ

Åh var fina bilder (som vanligt) i Bildtråden, jag är också sugen att fotografera killarna!! Gosmamman :underbara bilder! Gud så fina..

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-23 21:11:10 följande:
    min son 11 månader har 86 i villervallas kläder och 2-3 år på mössan... 1-2 år kommer passa din grabb, men även 2-3 år... vad baställde du?
    Ja okey fasen nej jag har ju fortfarande så jag kan ångra mej med tanke på att de är påsk så imorgon är väl typ de sista sen hoppas jag att de ska komma rätt snabbt hehe vet du typ hur lång lev tiden brukar vara?
    1-2 år på mössan och 80 i t shirten?! Fasen kanske ska byta? han är 15 månader men inte alls tjock hehe smalis .. så 80 kanske bli bra? Mössan han ha inte så stort huvud hmm är de små mer än stora mössorna eller?
  • CamillaJ

Nehä Buttelina nu får du svara på min fråga Ledsen Flört Haha.. sitter ju här och väääntar.

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-23 21:43:43 följande:
    men det gjorde jag väl ovan?? eller missade jag något?
    Hahahaha nej jag som gjorde ??!! Såg det nu.. alltså känns som du trollade dit det för jag missade de helt o hållet. Jag som synade tråden haha ockey du tror jag ska köra på 86? Åh svårt ju.. hehe.. vill endån att den ska sitta.. hmm tröja hade jag kört på 86 med en gång men tshirt ... hmm svårt! Men du hade 86 till lillkillen? Men va väger han?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9