Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-17 22:58:50 följande:
    ja, det är riktigt fint! vill ha det gul/gröna oxå vill ha massor stjärnor skulle komma v 16 enligt mina källor men sen är ju villervalla seeega med att lägga ut på hemsidan!
    Jaaaaa... jag vet VILL ha till storebror !! Men åh du vet inte vad det blir för färger ?
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-17 22:59:06 följande:
    åh, det turkos/röda är helt underbara i färgerna IRL kikade på dem nyligen *ångrar lite att jag inte köpte*
    Ja jag vet jag beställde inte idag men jag SKA innan veckans slut ska bara tjäna ihop lite pengar på T först haha !!
  • CamillaJ

Näe men lägg av ni gör så jag måste SKYNDA på här nu va, ni tar inte slut på allt nu va?

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 23:03:15 följande:
    samma här det ska komma olika färger på stjärnorna gult lime plommon... meddelar imorgon, då vet jag lite närmre
    Åh jaa.. jag väntar
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 23:04:25 följande:
    jaså? jag kunde inte välja storlekar
    men är det inte lite större ?
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 23:06:38 följande:
    lite större?
    Äsch jag vet inte, vad var det du undrade om hur klänningarna var eller? Det trodde jag ?
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 23:08:48 följande:
    jo, nu kan jag välja storlekar, knepigt !
    Buttelina skrev 2008-03-17 23:08:48 följande:
    jo, nu kan jag välja storlekar, knepigt !
    Men hallå snacka om att jag ska lägga mej nu haha
    trodde du menade att du velade om storlekarna?! hehehe.. sorry!
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 23:19:26 följande:
    nä, tyvärr inte. är nog rätt svår att få tag i
    Men jag VET att jag sett den ngnstans.. jag vet kan bara inte komma på vart?! Vet att den svart rutiga finns på babyclothes.se men åh vart såg jag den ...
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 23:18:28 följande:
    nä jag väntar faktiskt lite men jag kommer nog inte vänta ända tills stjärnorna kommer. det får bli två beställningar
    ja det är bra haha.. nej jag vänta inte på stjärnor men nån några dagar om man klara de.. klia ju lite smått i fingrarna. Skrattande
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-03-17 23:27:51 följande:
    ja det gör ju det! fasiken att det kommer så mycket fint! Jag är toksugen på massor! Har redan shoppat en massa idag!
    Härligt med shopping, nu ska jag lägga mej!
    Ta reda på stjärnorna
    Sov gott!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9