Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-04-28 19:26:54 följande:
    Naeh, jag jobbar bara när sambon är ledig, ungefär var 3:e vecka, alldeles lagom mycket
    Åhhh det låter toppen. Lite jobb lite mammaliv! Bästa kombinationen! Man ska inte jobba för mycket...inte ta ut sig
  • mortillsju
    Linda1982 skrev 2008-04-28 19:33:00 följande:
    Hej!Ny i denna tråden och har en liten fråga;)Är på jakt efter en Molo jacka som på bilden här (inte min jacka på bilden), i storlek 86, 92 eller 98.Tror den är från vinter kollektionen men är inte säker?Någon här som har koll på shoppingsidorna och har sett denna nån stans?Eller är den helt utsåld?Hoppas någon har tid och lust att svara snarast;)?MVHLinda som är helt såld på danska barnkläder=)
    Hej och välkommen!

Jag tror den är svår att hitta i butik. Jag köpte en i vintras (som jag precis sålt på Tradera med förtjänst...otroligt!) så de är nog rätt dyra även begagnade!! Men håll utkik...de dyker förr eller senare upp på Tradera och liknande!
  • mortillsju

J essica skrev 2008-04-28 19:51:57 följande:

Du är precis som jag Kommer ofta på att jag ska ha nåt när det blivit störtomöjligt att få tag på.
    Jag är likadan! Hur råder man bot på det?? Köper på sig allt ur vårens kollektioner och antar att man kommer gilla det om ½-1 år?
  • mortillsju

Hej alla!

Nu har uppgraderat med plus. Men hur gör jag för att lägga in en bild. Vet att jag läst på denna tråd någon gång men kan inte minnas tyvärr!!

• mortillsju

hehe...kom till Lund och spana in min 15-åriga dotter....

Buttelina skrev 2008-04-29 19:29:33 följande:
    haha, sååå gammal är jag inte måste säga att jag inte sett en enda person i hela malmö med söndriga converse på sig
  • mortillsju

Vad är då jag?? Fattar du hur det känns att ha barn som är 20 år gamla?? Nog för att jag började tidigt

Nåväl skorna SKA ha hål...sen helst tejpas ihop med silvertejp. Och nej, nej...inga nya ska köpas. Nähä .... Billigt blir det juh.

Buttelina skrev 2008-04-29 19:31:59 följande:
    haha, jag e bara 26 men känner mig redan som en tant
  • mortillsju

Hej igen alla! (det tar ju liiite tid här innan alla små somnar!)

Jag fick ju hem IDaTs baggybyxor till liten prinsessa idag. De satt verkligen som en smäck på henne! De var ju lätta att använda som knickers med...bara att dra upp lite på benen...

Vi vill ha flera!!!

• mortillsju

Ja underbara. Kanske skulle man slå till på ett par lila (inte min färg egentligen....men mintgröna och ljusblå känns inte heller bra!! ) Men vad har man till dessa? Jag vill inte ha samma tröja det blir för mycket. Har du eller någon här något litet stalltips??

Buttelina skrev 2008-04-29 22:00:02 följande:
    visst är dom fina
  • mortillsju

Det är fint!! Då bilr det inte lila kottar över hela barnet utan det vita bryter av samtidigt som friskar upp!!  För mycket är ju inte bra det heller även okm mönstret i sig är toppenfint.

Men även i svart kanske vore nåt!! Har du hittat några i 98??

Zvartaliljan skrev 2008-04-29 22:10:08 följande:
    Jag funderar på att köpa dom o ha till denna tröjan och västen
  • mortillsju
    som på svartaliljans lilla. Ja det blir nog bra. Jag behöver verkligen mjuka fina vardagsplagg till min lilla. Hon har inget sånt, jag fattar inte vad jag tänkt på när jag handlat??
    Buttelina skrev 2008-04-29 22:12:28 följande:
    det fanns ju vita tröjor innan med lila kottar, snyggt till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9