Vi som shoppar danska barnkläder del 9

J essica skrev 2008-04-28 19:51:57 följande:
Hej alla!
Nu har uppgraderat med plus. Men hur gör jag för att lägga in en bild. Vet att jag läst på denna tråd någon gång men kan inte minnas tyvärr!!
hehe...kom till Lund och spana in min 15-åriga dotter....
Vad är då jag?? Fattar du hur det känns att ha barn som är 20 år gamla?? Nog för att jag började tidigt
Nåväl skorna SKA ha hål...sen helst tejpas ihop med silvertejp. Och nej, nej...inga nya ska köpas. Nähä .... Billigt blir det juh.
Hej igen alla! (det tar ju liiite tid här innan alla små somnar!)
Jag fick ju hem IDaTs baggybyxor till liten prinsessa idag. De satt verkligen som en smäck på henne! De var ju lätta att använda som knickers med...bara att dra upp lite på benen...
Vi vill ha flera!!!
Ja underbara. Kanske skulle man slå till på ett par lila (inte min färg egentligen....men mintgröna och ljusblå känns inte heller bra!! ) Men vad har man till dessa? Jag vill inte ha samma tröja det blir för mycket. Har du eller någon här något litet stalltips??
Det är fint!! Då bilr det inte lila kottar över hela barnet utan det vita bryter av samtidigt som friskar upp!! För mycket är ju inte bra det heller även okm mönstret i sig är toppenfint.
Men även i svart kanske vore nåt!! Har du hittat några i 98??