Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Eller ett par gröna baggysar med lejon till lillasyster...*spånar vidare*
Eller ett par gröna baggysar med lejon till lillasyster...*spånar vidare*
Försöker....försöker....
Duntoffla....
....ähh jag är för velig. Men om jag får sova på saken så bilr det säkert en grön lejonbyxa i baggymodell från IdaT samt en brun apklänning (om jag kan hitta en i rätt storlek) och någon tröja som kan passa till. Tror jag.....
*skratt*....otroligt 20 stycken! Underbart att ha så många. Mina små har ett var.
Man får se det som ett intresse tycker jag. Något som förgyller ens liv. Det är olika vilka intressen vi har. En del av oss gillar kläder. Inget fel i det. Det går inte att ha nyttoaspekt på allt i ett i-land. Njut du på av allt vackert ni äger istället!
Jo, vi fick ett par bruna apbaggysar på posten idag och de satt så fint och lillan var så fin i dom. Det är lika bra att köpa lite till när man hittar något som passar. Jag gillar inte tights så dessa byxor var perfekta. Fina till klänning och tunika och toppen till tröja såklart!
Just när det gäller färg och kläder är jag oerhört känslig. Både till mig själv och barnen. Trist men ögat är känsligt
Jag förstår. De ska ju vara till just GLÄDJE, känns det som en belastning är det bättre att göra sig av med det och frigöra pengar. Jag försöker själv köpa lite mindre men utsökta plagg! Hög kvalite och få en känsla av lyx i vardagen. Tar gärna hjälp i mina inköp av de som är duktiga på kläder....som på detta forum till exempel.
Du måste berätta om din storrensning sen. Det ska bli spännande att följa!!
Vad mycket roligt du har framför dig!! Det är bara att börja. En kvart om dagen. Du hinner långt.
Med mina minsta två har jag lärt mig att göra mig av med saker med en gång. Det blir aldrig att man använder det igen och i källaren gör dessa saker ingen glad. Så jag säljer faktiskt allt (och ger bort såklart!!) pengarna använder jag till nya fina saker till oss. Och klart....en bebis kostar så är det juh. Även om man har sparat en del kostar det att vara föräldraledig till exempel.
Aha...en suithangup. Här hemma har vi alladeles för många strumpor....och mössor *suck*
Herregud....här försöker jag ktympa den allt för stora Nanoouklänningen i tvättmaskinen....och vet ni vad? den krympte inte en millimeter.....
krympa såklart.....