Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Line80 skrev 2008-04-25 08:29:55 följande:
    läste oxå det där mejlet.. är det 11 idag eller 11 imorgon som gäller?
    När skickades det??
  • mortillsju
    thelwin skrev 2008-04-25 08:36:25 följande:
    det börjar gälla idagfick mitt igår kl 23.20Det suger i shoppingnerven, tyvärr kommer väl inte sidan att funka när alla vi shopping galna morsor ska in på sidan
    Jag spanade där lite nu. det jag ville ha fanns inte i storlek så jag får leta på annat ställe!!
  • mortillsju

Jaha...nu har jag räddat hemmet (dvs plockrunda!) och räddat humnöret med lite pannkakor till de små!

Nu fortsatt shopping. Jag har blivit lite glad i Katvigs shorts. Är det nån som har några och vet hur de är? Vad har man till alla dessa ränder??Finns det någon som testat fram någon snygg matchning. Tänkte till lilla storebror på 2½.

• mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-04-25 11:52:41 följande:
    Ja, de är ju såå fina...Samtidigt tycker jag det är lättare att matcha alla fina tröjor o tunikor hon har med lite mer enfärgat nertill...Får fundera lite..Det får bli strumpbyxor el leggings på födelsedagen iaf, vilken söt klänning! Jag är helt kär!!
    Min lilla hade sveastarklänningen i rosa med orange kantband och stjärnor (oerhört fin!!) till den hade vi Katvigs velourbyxa. Det blev så fint med de lita vida benen till denna klänning. Vi hade även en heldräkt från Katvig under. Det var också superfint!!
  • mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-04-25 12:00:31 följande:
    bra tips! Hon har Katvigs rosa velourbyxor, vårens, ska kolla om de matchar. Gillar dom skarpt, så jag har köpt nästa strl redan *skadad*
    Jag blev jättesugen på att köpa en nu liten sveaklänning nu! Men det får bli i höst tror jag.
  • mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-04-25 12:00:31 följande:
    bra tips! Hon har Katvigs rosa velourbyxor, vårens, ska kolla om de matchar. Gillar dom skarpt, så jag har köpt nästa strl redan *skadad*
    [/citat]

Vill också ha rååååsa. Det är dags nu för henne tror jag...att få lite rosa.
    jacao skrev 2008-04-25 12:12:40 följande:
    [citat]
    En matchande katvig t-shirt tror jag blir snyggt! Hoppas på att det ligger katvig shorts i brevlådan och väntar på mig
    Du tänker en t-shirt i samma rand?

Hoppas du får dina shorts i lådan idag. Då kanske du kan berätta om de passar en smalis eller en rundis!!
  • mortillsju

ENKÄTDAGS!!

Vilken Katvigrand tycker ni varit snyggast?? Inta bara nu i vår...utan även tidigare kollektioner??

• mortillsju

Mina favoriter....bäst är de brunvita tycker jag. Men vi har också gillat de gul/gula från förra sommaren och de grön/gröna.

Och jag tycker Jacaos lilla var söt i sin korta lugg. Tuff som hon som har Hjärnkontoret!!

• mortillsju
    jacao skrev 2008-04-25 12:30:56 följande:
    Snyggast? Oj va svårt, jag gillar den första katvigen jag köpte, den var grön/grön, minns inte vad den hette men det var våren 06.Sen är ju den orange/vanilj jättefin (tycker jag nu-inte när den fanns)Den brun/vita och mörkblå/ljusblå är också fina. Och från vårens gillar jag alla utom den svart/vita.Ja du ser, det blir ju möjligt att välja den som varit snyggast
    Ahhh den orange/vanilja hade jag glömt! Så fin den var/är!!

Och jag tycker att den svart/vita är tuff jag.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-04-25 12:25:33 följande:
    får man bara välja en?
    Nä det går ju inte! Inser jag nu!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9