Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-05-10 21:46:06 följande:
    ja, jag såg dom sist jag var där, det är jag nästa helt 100% säker på
    Då ringer jag på måndag Skickar dom lr?
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-05-10 21:51:25 följande:
    dom har inte öppet förrän på onsdag... japp hon skickar
    ah okej men då ringer jag på onsdag. Hoppas jag får fatt på dom då har letat igenom så gott som alla ts nu och inga i rätt
  • J essica

Hej tjejer! Shoppade lite på poppilopp nyss .-9 Småfolk tshirt med elefanter till Linns sommarsuit från småfolk med bilar till kevin också lite bibs och strumps! fast det känns ju lite galet att sommarsuitsen ska vara billigare än tshirts!!

• J essica

Hej flikor!!
    Buhu småfolksommardressen från poppilopp var slut Ni som har beställt alla eller? Bokade en med sköldpaddor istället som skulle komma in nästa vecka. Nån som sett den? Hoppas den är fin

• J essica
    Buttelina skrev 2008-05-13 13:18:12 följande:
    den är skitfin!!!! ännu finare!!!
    Åh tack Va glad jag blir nu Fick dessutom 10% rabatt på den, som den andra var slut. Gillar poppilopp skarpt!
  • J essica
    blondii skrev 2008-05-14 08:54:50 följande:
    God morgen! Dette fikk jeg på i min inbox i morrest:.................................................. ......Idag fyller en person i Phunkycools familj 35 år och det firar vi genom att ge 35% på allt i shopen. Endast giltigt idag den 14/5.Välkommen att fira med oss!Koden är: 35www.phunkycool.se.....................................Jeg har nettopp bestilt..men:tror nesten jeg må bestille mere
    Jag har shoppat där två par idat bayygysar för drygt 200
  • J essica
    CamillaJ skrev 2008-05-15 12:34:59 följande:
    Nu gjorde jag en ny beställning på poppilopp bilsuiten ifrån Småfolk stl 80 istället! Det känns mycket bättre, när Albin hade haft den ett tag igår så var den nere vid fötterna så ingen hit! Och jag gilla ju inte precis att Vänta tills han tjocka till sej vem det det kan ta en hel evighet så.. japp antingen T eller Jennie
    Om inte jennie vill ha den så inboxa gärna
  • J essica
    CamillaJ skrev 2008-05-15 12:34:59 följande:
    Nu gjorde jag en ny beställning på poppilopp bilsuiten ifrån Småfolk stl 80 istället! Det känns mycket bättre, när Albin hade haft den ett tag igår så var den nere vid fötterna så ingen hit! Och jag gilla ju inte precis att Vänta tills han tjocka till sej vem det det kan ta en hel evighet så.. japp antingen T eller Jennie
    Hur stor är han förresten? kanske det räcker med en 80:a till min son oxå.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9