Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-05-30 12:44:06 följande:
    funderar på om jag orkar lägga ut en drös kläder till på Tradera... det är ju såå tråkigt
    Lägg ut, så kanske man kan göra lite kap Köp nu gillas
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-05-30 12:51:37 följande:
    jaså, ni gillar snabba affärer
    Jajjemen  Förresten synd att du inte ska på molo. Fick iaf tag på bilprintet igår på T. Inte i tröja men i body så jag är nöjd Sen har jag sett både kaniner och bambi på t nu
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-05-30 12:52:11 följande:
    vilken menar du?
    Det är den gamla grönrandiga från hösten.
  • J essica
    nica83 skrev 2008-05-30 15:04:03 följande:
    Vore jättesnällt om någon hyffsat snabbt kan svara på denna fråga:Hur är småfolk i storlek?? Kan min son som nu använder strl 68 från exempelvis POP ha en bodysuit från småfolk i strl 68? Eller bör jag ta 74?? Tack på förhand
    ta 74 tycker jag. Min son är 80 och har 80 i en småfolksuit men den är verkligen på gränsfall och är snart urvuxen.
  • J essica
    Lina med Liten skrev 2008-05-30 21:25:39 följande:
    Det är nog 50/50 nu... Iaf på det kortärmade... Har inte köpt ngt nytt långärmat sen jag började köpa t-shirts
    Jag har massor av bodys kvar säkert än 50 styckenFörvånad och ett jugotal långärmade och kanske femton kortärmade. Måste nog rensa ur lite. fast en hel del är dagiskläder och det går åt!
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-05-30 22:08:05 följande:
    hehe, du vill ha den va? jag blev lite sugen på en lurvfleece
    Butte åååååk
  • J essica

Butte: Aha men då fattar jag att du vill hålla dig hemma Synd att man själv ska ha sååå långt dit

• J essica

Butte: Läste tillbaka! Fyyy va dåligt gjort av mäklaren alltså!!

• J essica

Nu är det sova som gäller. Gonatt flickor!

• J essica

Halloj tjejer!!

Åh vad mycket fiiiint ni handlat på lagersalgen!!! Sååå avis!!

Fantastiska skatt : kanonfin bild på skatten i hummeln

• J essica
    Fantastiska Skatt skrev 2008-05-31 20:54:41 följande:
    hm ja kanske dags för ett par nya då Skatten har vaknat å vägrar somna om, han tycker visst att han sovit middag  *suck*
    Fler med sömnvägrare. Kevin sov ända tills tio idag men sen har han inte sovit nåt, och han verkar inte ha några planer på att sova än bara röjer runt i sängen
  • J essica
    Fantastiska Skatt skrev 2008-05-31 21:01:05 följande:
    gha visst är det jobbigt!! Har kämpat som en blå med hans sömn sedan tidigt i höstas och försökt rätta till hans dygnsrytm, funkar liksom inte att ha honom uppe till midnatt!! Nu äntligen kändes det som vi lyckats men börjar sakta men säkert gå tillbaka vevrkar dte som Sorry för OT å gnäll....
    det är säkert bara nåt tillfälligt. Det är ju dessutom såå varmt nu. Det märks på Kevin att han har svårt att komma till ro och säkert beror det på värmen. Det kanske är så för din son oxå.
  • J essica

Sängen som gäller nu. vad trött jag är. Får kolla in mer lagersalg fynd imorgon. natti natti!

• J essica

Majo och Angelinah! Vad mycket fiiint ni hittat

• J essica

Ingen här som har trendsales och vill buda åt mig?

• J essica

ANGELINAH: Beklagar verkligen!! Massa kramar till dig och din familj!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9