Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-06 12:54:07 följande:

så här var isabel klädd hela sommaren. vi hade kortärmat till henne och inga strumpor så att hon inte blev tokigt varm. men vi hade även sommar dressar men vi höll henne i vagnen eller skuggan då hela tiden. ett tips är att köpa en solfilt. de är verkligen SUVERÄNA. solskyddsfaktor 50 och andas så barnet blir inte varmt om man lägger det över vagnen tex när de sover
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-03-06 13:07:30 följande:
    Sä här var han klädd för det mesta.
    åhh, sötisen. dina barn är rätt så lika varandra tycker jag!
    NovJenny skrev 2008-03-06 13:02:48 följande:
    Jag upplevde inte att Noah blev för varm, sällan isf. Blev han det tog jag på solkläderna, fyllde polen med vatten och där fick han sitta och busa. I skuggan.
    ja jag antog att du tyckte att jag var lite konstig som frågar efter adress för att jag ska skicka ett kort och så kommer det aldrig något men jag gick och väntade på katvig hur länge som helst
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-03-06 13:04:31 följande:
     Sötis! Solfilt? var hittar man såna? Jag hinner iofs köpa det. Det är ju bara mars Nu vaknade Knyttet. Dags för lite lunch och sen kolla posten
    solfilten köpte vi på babyland. dom är från australien och kostar runt 400. Dyra men verkligen värd det!
  • Buttelina
    saturnina skrev 2008-03-06 13:12:32 följande:
    Den rutiga rosa tunikan/tröjan från Molo fanns inte i Olivias storlek på Annacill, snyft. Någon som har sett den någon annanstans?
    finns på eleraff, men jag vet inte vilka storlekar. välkommen hit förresten
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-06 13:39:10 följande:
    Nu har jag tagit bilder på Lilly i sin nya fina dress. Tyvärr spydde hon ner den på en gång, blev arg och skrek. Så blev inte så många bra bilder.
    nämen åååååhhhhh så söööt!!! jag dööör så go!
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-06 13:39:10 följande:
    Nu har jag tagit bilder på Lilly i sin nya fina dress. Tyvärr spydde hon ner den på en gång, blev arg och skrek. Så blev inte så många bra bilder.
    men oj så stor mössan var. så svårt med storlekar.
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-06 13:46:30 följande:
    Jo, men den satt bättre än bilden visar. Har inte knutit den ordentligt, plus att  hon skruvar på huvudet så mycket! Men båda blir perfekt till vår och sommar. Hon kan ju ha det nu med.En strl mindre hade ju inte fungerat ändå så...
    Men vad bra det var till vår/sommar jag tänkte att den skulle passa ååh, jag vill oxå ha bebis jue
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-03-06 13:52:03 följande:
    Hi hi, tiden går så fort. Snart är väl jag bebissugen igen! Men sambon vill inte ha fler barn, inte jag heller på ett tag iaf! Hon passar jättebra i kläderna, såååå fin färg!
    visst e färgen helt underbar! måste ha lite sån till isabel
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2008-03-06 15:19:46 följande:
    IMPAD! Beställde kikkid dressen samt nova star jeans på freshmilk, idag fick jag dressen.. Jag trodde att de skulle vänta in jeansen som inte kommit till dom än! Glad blev jag o ännu gladare när den sitter sååå fint på! Lite lång så klart i benen, men åååh så fint den sitter på henne!
    BIIIIILD!!!!
  • Buttelina
    Helena M skrev 2008-03-06 15:43:56 följande:
    Var får man tag på den rutiga molo suiten?
    lillamax
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9