Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Det är alltid lika skoj!! Men jag tyckte nog ändå att de kunde tagit in ännu mer *mycket vill ha mer *

Var du förresten på Veras hus när de hade 20%? Jag hann tyvärr inte och klandrar mig lite ännu

LA Woman skrev 2008-03-11 19:25:28 följande:
    Visst var det nice att se alla härliga kläder IRL
  • Tildamamman
    Kopplade det när jag läste mailen.
    Angelinah skrev 2008-03-11 19:34:17 följande:
    HA HA HA!!! Fuuuuulgrisen
  • Tildamamman

Rosa/vit klänning har jag redan , men som du säger hade velouren varit underbar!! Vi får tjata .

Så tyckte jag att det var dåligt i storlekar till min dotter som drar 110. Fanns i småfolk och något i Katvig, men inte så mkt mer...

belladona skrev 2008-03-11 19:35:57 följande:
    verkligen fanns inget rosa vit katvig varken vanlig eller velour..
  • Tildamamman
    De frågade även jag efter. Men vi får väl tjata även där . Vet du om de ska hålla sig till fysisk butik eller även starta på webben? Känns som att de nästan skulle behöva det för att få affären att snurra runt i vår lilla stad...
    LA Woman skrev 2008-03-11 19:36:55 följande:
    Jag saknade sommarsuits från Katvig men det kanske de tar in längre fram. Missade tyvärr också det *irriterande*
  • Tildamamman

Vi ¨år njuta så länge det varar !

LA Woman skrev 2008-03-11 19:43:02 följande:
    Vet inte, men jag håller med om att det kan behövas. Frågan är om en sån affär överlever på en så här liten ort...
  • Tildamamman

Till mig sa de att de skulle komplettera med beställningar som skulle komma om ett par tre veckor... Håller tummarna för att det stämmer...

belladona skrev 2008-03-11 19:43:51 följande:
    mmm men nu tar de inte in mer förren till hösten sa de
  • Tildamamman

God morgon! Ja, ganska god är den iaf

Jojoa - Min dotter på 3½ år har 110/116, de sitter perfa på henne. Jag tycker de är ganska små i strl när man passerat de minsta.

• Tildamamman

Gud så fina!! Undra om de finns i mer pojkig färgkombo??

Zvartaliljan skrev 2008-03-12 08:21:28 följande:
    Godmorgonhar ni sett de nya fina printen från Ej sikke lej *vill ha*www.filabel.dk/pi/Body_l_æ_Pelikan_Pink_4928_...
  • Tildamamman

Usch så trist!

Jag håller förresten på att reklamera ett plagg till Matador. Men de säger hela tiden att de är överbelastade och tar allt i turordning. Nu har det gått två veckor?!?! Brukar de vara så struliga?

NovJenny skrev 2008-03-12 08:42:15 följande:
    Godmorgon! Börjar med lite gnäll. Ska all Katvig gå upp i sömmarna eller?! Andra plagget för mig nu, Noahs älskade bodysuit har det plötsligt blivit ett hål bredvid sömmen i armen. Är ju lika med hans velourbyxor i grenen.Orkar inte krångla, är Matador jag köpt båda från. Jag har inte så bra upplevelser med dem.. Aja, kanske kan man sy?Sedan är jag glad för idag kommer förmodligen ett stort paket! Eller ganska stort iaf...
  • Tildamamman
    Ja, visst är det skönt när det går undan!! Jag beställde 16.00 i måndags från Eleraff, igår kl.10.30 låg plaggen i lådan. Underbart!
    Småkottarna skrev 2008-03-12 08:45:34 följande:
    Hmm.. undrar om min fina molobeställning från gucce kommer idag! *hoppas* Underbara kläder, helt otroligt bra service, trevlig och helt perfekt. Om det inte vore för leveranstiden. Litenpålandet - 1 dag, funkybaby - 1 dag, spojl - 1 dag, babyclothes - 2 dagar, gucce 3-4 dagar.. Enda minuset tror jag. 3-4 dagar är ju ingen evighet, men man är så van vid all andra som levererar på en dag att man blir bortskämd och hellre vill handla där det går snabbt om varan man vill ha finns i lager.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9