Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Vad gör ni alla ikväll? Här är ju stendött! Tuppade alla va i soffan eller häckar ni framför Tradera och TS??

För er som hänger här slänger jag in Björn Gustafsson .

• Tildamamman

Eftersom shopparna ännu inte har infört din briljanta superfunktion som gick ut på att paketen landade i brevlådan samma sekund som man trycker på "köp knappen".... så har du rätt att trycka på köpknappen fram tills att mannen befinner sig innanför ytterdörren igen .

Mc Dreany låter nice!! Även jag är laddad, fast inte riktigt så laddad så jag plockat fram en piska . Kanske får ut i garaget och hämta långpisken

Tjollabolla skrev 2008-03-12 20:32:54 följande:
    Hej o hopp! Milo nattad och Tjolla duschad inför dejten med McDreamy klockan nio. Mkt viktigt . Popcornen poppade och saften blandad. Jag är McDreamy laddad!!!    Ni som vet. Hur länge får man tröstshoppa egentligen om sambon är iväg en vecka? Hur räknas det liksom... Om jag shoppar nu och inte hinner få det innan helgen så är han ju hemma när paketet kommer. Hmmmm....   
  • Tildamamman

Då smiter jag från min skamvrå för att hämta piskan .

Självklart ger vi dig "rätt" svar! Vad hade du väntat ??

Tjollabolla skrev 2008-03-12 20:47:50 följande:
    Jag har fått stränga order att spela in lost. Shoppa på du bara, på 3 dagar hinner man handla massa
  • Tildamamman
    Vad roligt!!

Hur går Tradera nu?? Jag la ut en del igår, men just nu är det en Lindexbody som ligger högst . Förvånar min lite då jag har ute två overaller och en hel del annat som är värt mer i mina ögon .
    Buttelina skrev 2008-03-13 08:17:45 följande:
    hehe, perfekt jag säljer just nu på T en superhärftig (enligt sambon) tröja med döskalle som har blivit "för liten"
  • Tildamamman

Upptäckt att nuhetsmorgon börjar redan 05.59´, och att det inte går att missa en enda minut??

Lina med Liten skrev 2008-03-13 08:26:41 följande:

God morgon!! Uppe m tuppen iadg igen... Vad har hänt m min sjusovare??
  • Tildamamman

Skumt! Hoppas verkligen inte att den bodyn slutar högre än mina overaller .

Angelinah skrev 2008-03-13 08:44:19 ljande:
    Lindex verkar ha en förmåga att få hööööga slutpriser
  • Tildamamman
    Som det brukar vara då . Dottern var ett litet ljus på dagis, när hon gick. Hemma är det andra bullar.

Köpt några pelikaner då? Jag MÅSTE ha dem, men ska till veterinären idag så det lär väl få vänta tills BB....

:skrev 2008-03-13 08:45:16 följande:
    Så tillbax från dagis och utvecklingssamtal. Det är tydligen bara hemma sonen trotsar, förvånande va Åhhhhh jag är såååå shopping sugen, varit ända sen igår.
  • Tildamamman

Så de drog ihop sig lite...hm. Då bör man nog inte gå ner i strl iaf jämfört med höstens.

Stod och jämförde deras T-shirts häromdagen och höll på att få krupp i affären! Alla var lika stora .

Angelinah skrev 2008-03-13 08:53:51 följande:
    Jo, de såg stora ut när jag fick dem, drog ihop sig liiite efter tvätt, så de skiljer inte megamycket mellan höstens o vårens, men de är liiite större! höstens 86 e för korta i grenen på Ida..
  • Tildamamman

Ja!! Men jag tog den största storleken ändå. Tänkte att de andra kanske krymper mer, men så kan det väl ändå inte avra??? Skumt iaf!

Lina med Liten skrev 2008-03-13 08:58:13 följande:

Åh huvudvärk!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9