Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Gokväll i tråden! Läget här då?

• lillronya
    Angelinah skrev 2008-03-10 21:12:50 följande:
    Jo rå... Vi tjötar rååååsa eller svart
    Aha!
    Den där rosa vagnen var ju cool!
    Jag köpte svart o rosa sittvagn till tös nummer fyra. Tröttnade på att vara neutral.
    Alltså var jag ju tvungen att köpa en blå vagn till Emilio nu ju.
    Syskonvagnen är svart och egentligen tycker jag att det är snyggast!
  • lillronya
    lillronya skrev 2008-03-10 21:24:27 följande:
    Aha!Den där rosa vagnen var ju cool!Jag köpte svart o rosa sittvagn till tös nummer fyra. Tröttnade på att vara neutral.Alltså var jag ju tvungen att köpa en blå vagn till Emilio nu ju.Syskonvagnen är svart och egentligen tycker jag att det är snyggast!
    Sorry trodde det handlade om vagnar.
  • lillronya
    Angelinah skrev 2008-03-10 21:26:46 följande:
    de gjorde de åxå ju Men sen blev de samma färgval i kläder åxå..  *asg*
    Finns inget så härligt som babblet i denna tråden.....
  • lillronya
    Jessys skrev 2008-03-10 21:19:23 följande:
    Va kör ni alla för vagnar här i tråden? Ja kör en gammal brio kombi från ...-05.. haha.Nästa bebis skulle jag få köpa ny sa sambon
    Min man säger att vi har en vagnpark.
    El duo som ska säljas så fort som möjligt.
    EL scooter rååååsa o svart
    singel BT ljusblååååå
    syskon BT svart.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-03-10 21:42:43 följande:
    www.blocket.se/vi/15193090.htm vill jag ha! den var fin till rätt pris! vi hade en emmaljunga innan, den var ok men KLUMPIG och stor...
    Men en dubbel EL scooter är väl inte klumpigare än den ?
  • lillronya
    NovJenny skrev 2008-03-10 21:48:25 följande:
    Jag måste ju ha en med vändbart handtag/sittdel eftersom Lilly är så liten..
    Fsat jag har haft frammåtvänd hela tiden... Hade mjuklift i så länge det gick. HAr funkat bättre än jag trodde.
    Svängbara framhjul skulle jag absolut inte vilja vara utan på dubbelvagnen!!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-03-10 21:56:16 följande:
    ja, tur att samken är som baken. bugaboo är den fulaste vagnen jag vet dessutom hade jag aldrig fått mina barn att sitta i nån vagn med lutande sits, mina ungar vill sitta upp som stolpar annars hade jag varit lite sugen på en uj tvillingvagn.. eller en banytravelgillar inte carena, den känns så plastig..
    Babytravel har inte lutande sits....
  • lillronya
    NovJenny skrev 2008-03-10 21:54:11 följande:
    Mm, men vi tycker det är superviktigt. Jag hade Noah mot mig tills han blev över året.
    Det är superviktigt. Men vi fick kompromissa bort just det, när vi valde vagn. De som går att vända på är antingen jättebreda eller jättedyra....
    Tänkte att eftersom han mest sover i vagnen så ser han ju inte mej iaf... Hade jag varit lite rikare hade det varit en annan femma.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-03-10 22:00:50 följande:
    www.blocket.se/vi/15396800.htm, allt för lutande för mina barn dom hade bara försökt göra sittups hela tiden
    Jag har en sån och man kan sätta ryggstödet rakt upp som i de flesta andra vagnar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9