Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-08 22:30:29 följande:
     Japp! Det säljs ju lite på 1klass också. Och priset verkar vara detsamma enligt Knuckleheads hemsida i alla fall men man kan ju alltid hoppas på rea Jag vill ha pub hat, greasemonkey overall och tough guy zip bla annat. Tror att den stilen skulle passa Noel. Han kan se lite "gubbig" ut ibland sötisen! www.knuckleheadsclothing.com/
    Han skulle vara jättefin i det, helt övertygad! Jag köpte några mössor till pojkarna på Gucces rea men har inte provat demännu.
  • isold2003
    NovJenny skrev 2008-03-08 22:33:32 följande:
    Buhuuu, försökte få sambon att vilja ha en Bugaboo bee. Trodde inte jag skulle bli sugen på den, tycker den är ful. Men nu är jag det... Men sambon säger ALDRIG!Han gillade den när vi var i stockholm och kikade på en, men han tycker vi har nog med vagnar. (Vi har TVÅ ynka) Jag tycker den skulle passa perfekt en shoppingdag. Och ha Noahs andra vagn på långpromenad...OT jag vet, men var tvungen att skriva av mig. Hi hi.
    Men vad tråkig han är En liten shoppingvagn är precis vad du är värd nu när du har fött honom en dotter ju
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-08 22:35:46 följande:
    Å den e jag åxå sugen på, först tyckte jag den va rent ut sagt SKETAFUL!! Men när jag väl testade den på Gucce så blev jag såld Men osäker om jag vill ha den som "endavagn" å jag vill ha bara en *platsbrist*
    Bara en?! Varför då Här handlas det vagnar i nästan samma takt som barnkläder Oskyldig
  • isold2003

Vad sen jag är, nu såg jag bilderna i bildtråden.

Angelinah, jättefina bilder på Ida och storasyster!

Weronica, fina inköp som vanligt och tjejn är så söt i Plastisocken!

• isold2003

Puh, 19 ballonger senare, påminn mig om att köpa en ballongpump

• isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-08 22:44:55 följande:
    Men där såg jag minsann min gamla buggis   Å i nya tjusiga kläder minsann!!
    Apropå det, har du gett dig på någon UJ suflett än?
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 22:49:45 följande:
    Godkväll girls!! har jag missat ngt intressant ikväll?Jag sitter här själv och tycker att jag minsann förtjänar att shoppa ngt..  För andra gången idag...
    God kväll! Inget speciellt väl som du missat, jo kanske min galnakoskjorta Stackars min lillkille som får stå ut med mina påhitt..
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-08 22:57:52 följande:
    nä, nu kallar tvätten o sen blir de slockna i soffan framför nån dålig gammal rulle Natti natti på er...
    God natt!
  • isold2003
    terezita skrev 2008-03-08 23:02:43 följande:
    hihihi... säg inte så... han kommer att vara grymmast i stan ju... till den måste han ha ett par riktigt shysta briller till jue!!
    Haha, ja det måste han ju ha förstås! Måste ha några schyssta brallor till också, vad kan tänkas passa till tro?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9