Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jojoa75 skrev 2008-03-06 23:49:12 följande:
    Min tös fick byta strl till barn nu i Katvigs vanliga randig mössor, hon har child nu, annars liknar det mer en "fez" Så hon har nog stort huvud, min tjej..
    Jag hade missat dina bilder i bildtråden, stora killen som har tappat en tand! Han ser verkligen stolt ut Och KIK-KID dressen är så fin! Verkar sitta perfekt. Hur lång är din tjej?
  • isold2003

Jojoa75, klädstorlekar är ju ett utmärkt mått men du kan ju inte jämföra med IdaT åt mig heller *bojkotttar IdaT* och klänning<r slinker det inte in många heller Men om det är strl 92 som gäller i Katvig generellt så låter det som att hon är mindre än min kille. Fundersam på om det skulle fungera eller inte emd en 92:a.

• isold2003
    jojoa75 skrev 2008-03-07 00:29:07 följande:
    Jag har måtten som Buttelina o Jen80 skrivit upp om du inte har dom! Strl 92 i MOLO randiga brallor är långa på henne.Den är ju inte jättelång i livet som alla andra skrivit, fast jag väntade mig nog ännu kortare axel-gren än vad den var eftersom allla sa så.Nej, får försöka gå o sova, måste ju ställa om dygnet igen! Gonatt!
    jojoa75 skrev 2008-03-07 00:30:07 följande:
    Glömde skriva att 92 gäller i katvig tröjor oxå o de kan hon nog ha ett tag. Fyller två i maj o har en rejäl kula numera.
    Ja men då kan det kanske fungera iaf. Min kille är 92 cm lång men har ingen mage att tala om. Katvigtröjor strl 98 är långa på honom men på gränsen i ärmarna. Ska försöka prova den på, om den finns i lokala butiken här så kan jag ju låna hem den. Har bara inte kunnat ta mig ner på stan när jag haft stora killen sjuk hemma. Tack för hjälpen.
  • isold2003

God kväll! Den här dagen har bara rusat iväg, har försökt hitta en bra trehjuling till lillkillens födelsedag och varit runt överallt i stan och suttit i telefon halva dagen. Blev till slut en på närmaste leksaksaffären som kändes ok

Postis kom med Katvig från Aeblemoster, chess t-shirt och grön/turkos luvtröja. Och så shoppade jag en tröja till stora killen på stan också. Bild kommer sen. Hinner inte läsa igenom tråden än men sen när pojkarna är i säng och alla andra försvinner iväg så hinner jag nog med det med

Angelinah, vad tråkigt att Ida inte gillar att bada! Vår stora kille var sån också, han avskyr fortfarande att duscha men bad är ok numera. Jättejobbigt när de är rädda för vatten. Han gick ändå på babysim men det smög sig på ändå. Hoppas att det hjälper med lite sällskapsbad med mamma och pappa.

• isold2003
    Weronica skrev 2008-03-07 18:21:27 följande:
    Här kommer bebiis i IdaT stl 80..sitter bra( mätte 75.5cm sist på bvc)men var lite liten runt halsen,alltså lite svår att ta på och av..kan ju vara så att min bebiis har ett stort huvud baraOch så stl 86 då..den var inte lika stor i halsen lite längre än den i stl 80..men tycker båda satt bra...har ju köpt tröjorna också,men glömde dom hos min mormor idag när jag var där och visade upp mina köp ska hämta dom i morgon och hoppas på att dom sitter lika braInte det lättaste att fota en väldigt rörlig bebiis
    Så fin han är i tröjorna, det syns ju inte ens att de är i olika strl!
  • isold2003

Halloj!

Jen80, jag tycker du ska ta lång suit till bebisen

Jompa, inboxar dig

• isold2003
    jompa skrev 2008-03-07 20:58:29 följande:
    HejsanVälkommen till vårt fredagsmys
    Tackar!  Här åt vi förresten italienskt småplock direkt från den lokala itelienska delikatessbutiken, mums!!
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 21:07:31 följande:
    ALLA måste ha flodisar, dom är sååååååååååååå fina!!
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 21:13:40 följande:
    Är På G! Nu lämnar jag er för ikväll, får väl se nån film och krama sambon som åker till Kina imorgon...    Shoppa på girls!
    Javisst ja, usch vad jobbigt! Hur länge blir han borta nu då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9