Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jojoa75, klädstorlekar är ju ett utmärkt mått men du kan ju inte jämföra med IdaT åt mig heller *bojkotttar IdaT* och klänning<r slinker det inte in många heller
Men om det är strl 92 som gäller i Katvig generellt så låter det som att hon är mindre än min kille. Fundersam på om det skulle fungera eller inte emd en 92:a.
God kväll! Den här dagen har bara rusat iväg, har försökt hitta en bra trehjuling till lillkillens födelsedag och varit runt överallt i stan och suttit i telefon halva dagen. Blev till slut en på närmaste leksaksaffären som kändes ok
Postis kom med Katvig från Aeblemoster, chess t-shirt och grön/turkos luvtröja. Och så shoppade jag en tröja till stora killen på stan också. Bild kommer sen. Hinner inte läsa igenom tråden än men sen när pojkarna är i säng och alla andra försvinner iväg så hinner jag nog med det med
Angelinah, vad tråkigt att Ida inte gillar att bada! Vår stora kille var sån också, han avskyr fortfarande att duscha men bad är ok numera. Jättejobbigt när de är rädda för vatten. Han gick ändå på babysim men det smög sig på ändå. Hoppas att det hjälper med lite sällskapsbad med mamma och pappa.
Halloj!
Jen80, jag tycker du ska ta lång suit till bebisen
Jompa, inboxar dig