Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-03-06 14:17:30 följande:
    Gahhhh jag blir galen. Sålde precis en jacka på T och innan auktionen gick ut så hade köparen frågat om hon fick vänta med betalning till bb vilket är helt ok för mig. Får nu ett mail där hon skriver att det är så pinsamt men de har precis fått en jacka av svärmor en likadan som det inte är bytesrätt på eftersom den var köpt på rea, så nu vill hon inte ha denna. Hon erbjöd sig betala mina avgifter på T men varför ska folk strula så .Vad skulle ni gjort?
    Jag hade nog tagit pengarna för annonsen... o lagt ut igen... Jag hade inte orkat strula även om jag tycker det är skit...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-03-06 14:21:56 följande:
    Okej, hur sitter de? Då kanske 86 blir bra till Noah, när jag får tag i dem...

Bra tycker jag! Lagon baggy
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-03-06 14:25:18 följande:
    Jaaa, men den bilden såg jag ju i bildtråden. Kopplade inte att det var Thea. De sitter jättebra!
    hehe den rumpan vettu
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-03-06 14:48:37 följande:
    Hmmm vad ska man handla då? En Kikkid omlott tröja eller lite mer Katvig?
    Katvig så klart
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

svamparna va ju jättesöta Angelinah!! Eller är det modellen som gör kläderna

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-03-06 14:57:18 följande:
    Råd mig !
    Oj jag är rädd att jag e velig... vilken midiapple?? Rosa??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    karmasus skrev 2008-03-06 14:59:36 följande:
    tror det blir 68... igen för snäckan!
    ja jag grunnar också på det där... Thea har ju precis växt ur sina katvig bodys i 74... Men 80 kanske är enorm nu i vår då... *suck* får klämma lite igen innan jag beslutar mig för ngt
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-03-06 15:03:18 följande:
    I så fall rosa ja.. Lina med Liten skrev 2008-03-06 14:58:44 följande:
    jag tycker nog långa... capri kanske blir, som angelinah nämnde, tajt vid benslutet
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-06 16:44:45 följande:
    ååååå jag har en sömn vägrare här hemma idag..Ida har fortfarande inte sovit nåt idag!! Karmasus--- Å va hon växer din lilla, sååå söt Butte--- Superfin sommarsuit!!!
    Men vad säger du??? Ska hon inte vila alls idag???
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jojoa75 skrev 2008-03-06 17:25:55 följande:
    Klart man blir nyfiken om presenten ju!!! Kul att du blev glad novjenny o vi vill jättegärna ha en bild! Bild på Emma i Kikkid vet jag inte om jag får till, just nu ritar hon o då får hon INTE ha den på sig! Provade bara den lite snabbt tidigare o hann inte hämta kameran.. Ska försöka kränga på henne den strax
    Men du hon har ju lagt in flera bilder
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9