Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

gosmamman skrev 2008-03-06 21:59:41 följande:
    Nu har jag förgyllt BT lite också.Jag tycker också det är kul med lite OT då och då så man lär känna sina shoppingväninnor lite bättre
    Du kan ju gissa vilken av bilderna jag tyckte mest om!!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-03-06 22:01:08 följande:
    Väldigt sant! Våra vänner var så bekymrade idag för att deras 2½ månaders börjat vakna på nätterna. Hon har sovit från 22-07 sen hon föddes och jag har försökt förklara att sånt kan ändras... Dom kunde absolut inte förstå vad som var "fel". Hmmm...
    Haha de lär märka det...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-06 22:00:47 följande:
    gahhhhhh!!när ska ongen somna??står å dansar till " oooom jag hade en syyymaskin, dååå skulle ni få see" 
    Har hon sovit ngt alls idag??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-03-06 22:02:42 följande:
    Nr 4 såklart
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-03-06 21:56:07 följande:
    Åh vad skönt! Äh, det gör väl inget att vi blir OT ibland, er kan man ju fråga om allt! Ni är allvetande Gudar som man bollar alla frågor med Bara bra att alla sura fl tanter som läser denna tråden och suckar över hur ytliga vi är och hur mkt kläder vi handlar (avundsjuka javisst!) får veta att vi bryr oss om liiite annat med Och ja, jag är övertygad om att många läser här och retar sig på oss
    Du vi retar nog gallfeber på ett antal... *njuter*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-06 22:07:42 följande:
    30 minuter mellan 17.30 och 18.00 blev väckt och på ett hiskeligt humör som nu turligt nog vänt till partymood   
    Blivande disco-drottning helt klart!!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-06 22:13:17 följande:
    tidpunkten e illa vald har jag försökt förklara för damen... som just nu hällde en mugg vatten över pappa
    Hon tränar på att hälla drinkar över tafsande grabbar på krogen om sådär en 17-18 år...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-03-06 22:17:36 följande:
    när jag varit gravid så älskade jag att vika de små bebiskläderna och sortera dem i byrån, packa skötväskan och bädda i vagn och vagga/spjälis. Man kommer liksom i bebisstämmning då
    Ja herregud... undra hur många gånger jag pillade på Thea vagga innan hon kom. Knöt om spjälskyddet, puffade kudden, slätade till lakanet... Och LÄNGTADE!!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Zvartaliljan skrev 2008-03-06 22:46:08 följande:
    Det absolut värsta är att jag har läst vartenda ett
    Det har INTE jag Har inte läst ikapp sen i eftermiddags... Det är ju omöjligt om man ska hänga med och snacka samtidigt
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    isold2003 skrev 2008-03-06 23:00:42 följande:
    NovJenny, så söt Lilly är i de nya kläderna!! Vilken lite godbit! Jag hade precis hunnit fram till ditt inlägg om att du fått paketet idag så jag fick kika in i bildtråden och då fanns hon ju där. Vad roligt att ni blev glada
    Det kan inte sägas nog många gånger... Hon är en liten goding!!! *mums*
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9