Väldigt sant! Våra vänner var så bekymrade idag för att deras 2½ månaders börjat vakna på nätterna. Hon har sovit från 22-07 sen hon föddes och jag har försökt förklara att sånt kan ändras... Dom kunde absolut inte förstå vad som var "fel". Hmmm...
Åh vad skönt! Äh, det gör väl inget att vi blir OT ibland, er kan man ju fråga om allt! Ni är allvetande Gudar som man bollar alla frågor med Bara bra att alla sura fl tanter som läser denna tråden och suckar över hur ytliga vi är och hur mkt kläder vi handlar (avundsjuka javisst!) får veta att vi bryr oss om liiite annat med Och ja, jag är övertygad om att många läser här och retar sig på oss
Du vi retar nog gallfeber på ett antal... *njuter*
när jag varit gravid så älskade jag att vika de små bebiskläderna och sortera dem i byrån, packa skötväskan och bädda i vagn och vagga/spjälis. Man kommer liksom i bebisstämmning då
Ja herregud... undra hur många gånger jag pillade på Thea vagga innan hon kom. Knöt om spjälskyddet, puffade kudden, slätade till lakanet... Och LÄNGTADE!!!
NovJenny, så söt Lilly är i de nya kläderna!! Vilken lite godbit! Jag hade precis hunnit fram till ditt inlägg om att du fått paketet idag så jag fick kika in i bildtråden och då fanns hon ju där. Vad roligt att ni blev glada
Det kan inte sägas nog många gånger... Hon är en liten goding!!! *mums*