Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Godmorgon i tråden!

Hoppar in en runda, måste städa lite. Idag är det kalasdax för släkten här.

• lillronya
    Joffe skrev 2008-06-01 07:43:51 följande:
    Också avis på all fin shopping, varför ska jag ha så långt till trevliga utförsäljningar?Nåja, vi ska på lillsemester till DK nästa vecka, undrar om jag stöter på några trevliga butiker
    Borde väl kunna hitta nåt roligt på plats i Danmark.
    Vi ska till Köpenhamn i sommar. Hoppas också på att hitta nåt kul då.
  • lillronya
    Mini78 skrev 2008-06-01 08:01:52 följande:
    NÄÄÄ, kan inte bestämma mig om jag ska åka eller inte. Lillkillen har feber så jag får i så fall ta tåget själv, och det känns så trist att åka själv. Kommer irra bort mig totalt från nordhavnsstationen och bort till baltikavej.Var det ont om lurvar i strl 98? Fanns där några jeans? Hur är det med vägmärken hoodie i strl 92 eller 98? Grattis till fina inköp Angelinah!
    Tråkigt att lillkillen har feber.
    Alltid trist att åka själv, ju.
    Har du ingen gps eller kan skriva ut vägbeskrivning från nätet? Jobbigt när man inte vet vart man ska hän.
    Hoppas det ordnar sej så att du får åka och shoppa:
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2008-06-01 08:16:47 följande:
    Godmorgon flickor.ÅÅÅ vilka fina kläder från lagersalgen, surar fortfarande över att jag inte kom iväg.Verkar bli en sjukt varm dag idag också, gubben har jobbat natt och lär sova halva dagen, så vad tusan ska man hitta på idag?
    Godmorgon!
    Ut och njut i solen.
    Själv ska jag väl koka kaffe och diska hela dagen. Vi ska ha kalas.
  • lillronya
    jacao skrev 2008-06-01 09:02:39 följande:
    Ser att det är några som gillar vägmärkskläderna, vi har en liten "outlet" här ute som har bla dom, hoodies iaf. Minns inte vilka strl men ska kanske förbi där idag (har bara öppet söndagar). Alla kläder är 50% rabatt Annat molo som har funnits är gsrnbollarna (body, byxa i tjockare tyg,och "jacka"). Svart/grå/lila randig body och byxa, grå/gul rutig byxa och någon liknande tröja. Åker jag förbi där idag kan jag kolla strl om det är något som är intressant
    Jag är jättesugen på en vägmärkeshoodie, men är egentligen apfattig nu.
    Men kolla gärna stl 86 och pris så får jag grunna lite-
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2008-06-01 19:35:01 följande:
    Trevligt kalas? Mycket disk?
    Suck! JApp alltid mycket disk. Bara vi är ju 7 stycken.....
    Vi har ju ingen diskmaskin heller.
    Trevligt har vi haft iaf.
    loveliva skrev 2008-06-01 19:35:27 följande:
    Mysigt med kalas Bra kalasväder också!
    Perfekt väder!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2008-06-01 20:47:45 följande:
    ja hon babblar snart på mer på spanska än svenska I djurparken sa hon allt dubbelt. Ex. "Mira- Mono apa" och när hon ville ha mer kex så sa hon "mera mas"
    Gullig hon är! Så smart att lära barn mer än ett språk.
    Jättefina bilder också!
    ängeln83 skrev 2008-06-01 20:47:57 följande:
    Inga speciella kläder, men billiga Detta än så länge, sen väntar jag på en massa som går ut kl 22.www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6525...www.tradera.com/auction/auction.aspx mina auktioner)
    Coola kläder!

Måste bara klistra in ett meddelande som sotter på svarta tavla i köket. Har tänkt fota det nu i flera dagar. Det är så man smälter.
  • lillronya

Jag kan visst inte skriva... Min dotter har ju såklart skrivit det till mej och inget annat...

• lillronya
    isold2003 skrev 2008-06-01 20:53:09 följande:
    Godkväll! Vi har varit iväg hela helgen, först på fest i Gävle och sen födelsedagsfirande i Uppsala. Jätteskönt!Oj så mkt fint i bildtråden!! Molos lagersalg bjöd på väldigt mkt fina kläder! Riktigt avis på de gröna lurvfleecarna jag ser i bildtråden.. Många fina barn i andra kläder också såklart!Jättemysiga bilder på Maia!Tjolla, vad fin Milo är i gröna katvig!Loveliva, Hilda är fantastiskt söt i den småfolksuiten!Fantastiska skatt, inte tjejig Hummelsuit, bara superfin!Gosmamman, vilka härliga badbilder på dina tjejer!Lilronya, grattis till stora tjejen!
    Tack!

Så här fin har hon varit idag.
  • lillronya
    isold2003 skrev 2008-06-01 20:57:46 följande:
    Bara bra! Barnfri fest i lördags, ovant men jättekul!Kunde inte låta bli lite shopping nu på kvällskvisten. Anna-Luca har rea, bla på MiniA Tures anorakar, vist var det några som ville köpa sån på rea? Jag köpte äntligen Molo verktygshängselbyxor, det blev de här www.anna-luca.dk/shop/ImagePopup.asp  och så några tröjor också.
    Coola de brallorna var!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2008-06-01 21:52:53 följande:
    Grekland är ju fint Det får inte vara allt för lång restid, har fullt upp med att hålla skrutt vid gott humör dom 20 min det tar till Jkpg, han hatar att sitta stilla, mycket hinner iof hända på ett halvår.
    Jag rekomenderar Tunisien! Kort restid, mycket sol och bad. Vill dit igen!!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-01 22:10:54 följande:
    Kväll efter ett besök i Skånes djurpark i värmen *pust*
    Å vad mysigt! Längesen vi var där...
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-01 22:14:28 följande:
    Ja det var mysigt, eller hade varit supertrevligt om inte lillebror 2½ är inne i v'rsta trotset nu Han skrek sig genom hela djurparken. Men lillsyster hade tid att njuta av allt som tur var!
    Tell me about it! Har ju också en 2½-åring.
  • lillronya
    Angelinah skrev 2008-06-02 08:53:39 följande:
    God morgon i tråden...Måste aktivera mig med något, annars faller jag i bitar... Det gör för ont helt enkelt..Vi fick igår tillkalla polis då vi inte fått kontakt med mamma på en vecka.. dörren låst inifrån, tv på..polisen ringer lås smed som borrar upp dörren.. polisen går in... å meningen vi får höra när dom kommer ut kommer jag aldrig glömma..."hon är död"  orden ekar i huvudet om o om igen... man tror inte på det.. tror fortfarande inte på det... hon sitter där och tittar på tennis... min lilla mamma.. 54 år blev hon..  dog ensam framför tvn...förlåt att jag skriver här om detta.... men jag vet inte vart jag ska ta vägen med sorgen... och för mig hjälper det att skriva... ni behöver inte kommentera om ni inte vill.. detta är ju en glad tråd.. och mitt inlägg försvinner bakåt fort...Och ni som väntar på kläder av mig.. hoppas ni kan vänta några dagar... Kram på er och tack för att ni läste... 
    Massa kramar till dej, vännen!

Bara skriv du. Vi finns här för dej allihop, det är jag säker på.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9