Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Ny överlevnadstråd är sparad.

• lillronya

Hej å hå vad det skrivs. Har tagit nästan en timme att läsa ikapp.

Gomorron, förresten.

Ni som använder tradera, måste fråga er en sak.
    Vann en auktion på en väst igår. Tjejen vill ha 77 kronor i frakt. Är det rimligt?

• lillronya

Tack för alla svar ang västen.
    Jag mejlade innan i morse att jag tyckte det var mycket i frakt. Får väl se vad hon svarar.

• lillronya
    Buttelina skrev 2008-03-05 09:07:30 följande:
    jag har en likadan väst i strl 86 (fast annat yttertyg)och jag vägde den nu och den väger 335gram + skrymmande! MAX 44kr i frakt. säljaren har skyldighet att packa för att få minsta möjliga frakt!
    Tack! VAd bra att veta, för då kan man ju komma med riktiga fakta i en diskussion.
  • lillronya
    isold2003 skrev 2008-03-05 09:23:48 följande:
    God morgon! Ska alla dra nu när jag kommer? Har kämpat mig igenom 15 sidor eller nåt sånt sen jag gick och la mig igår Angelinah, grattis till presentkortet! Roligt att shoppa gratis för en gångs skull!Terezita, sötnosen i KIK-KID dressen! Jättefin var den på honom!Jompa, vad söt mini är i regnbågen, passar ju jättebra!
    Jag är här ett tag till iaf. Borde göra annat som vanligt, men detta är roligare.
  • lillronya
    isold2003 skrev 2008-03-05 09:31:31 följande:
    Jag måste skicka vinnarmail jag. Hade ju meanditräff här igår så det är redan renstädat iaf. Funderar på att åka en sväng till Eskilstuna idag, gå på Lilla Max och klämma på en ny symasnkin också
    Meandi är roligt! Beställde du nåt fint? Skönt att städningen är ordnad då.

Lilla Max o symaskin låter också kul.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2008-03-05 09:52:10 följande:
    Ja när ni ändå snackar om me&i så höll ju jag också ett. Gu vad jag handlar därifrån, det är farligt att ha en vännina som säljer dessa kläder. Till och med smabon gillar dem och tvingade mig att köpa en klänning.Detta har jag köpt hitils:Svea:moln singoalla rosa med tillhörande sjalett och haklappgodisrotte tunika/klänning rosa med sjalettgul kakelklänning (sambons val)brun solhattAnton:randiga byxor i orange/blåswettisjacka blå/oranget-shirt med grävskopagröna knickers
    Jag har också beställt
    korvtröja till Alicia
    grodgrimaser turkos till Michaela
    Molntunika och smulantrja till Nikita
    råttklänning och scarves till Anjelin
    bruna canvasbrallor och råttbody och strumpor till Emilio

Det var nog allt för denna gången.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2008-03-05 10:10:41 följande:
    Åhh fina saker! ser fram emot bilder sedan.
    Det ska vi ordna!! Längtar!
  • lillronya
    tvåsmå skrev 2008-03-05 10:54:22 följande:
    Halloj!Skrev igår om hur stor jag tycker Molos poetry-tröja i storlek 128 cl är. Provade den själv.... här är bilden. Ja lite tajt är den men ändå. OBS jag är varken liten eller smal (vilket kanske syns alltför tydlig på bilden www.familjeliv.se/hem/tvasma/gallery/phpvzw1f...
    Det var ju faktiskt ganska roligt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9