Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-09 20:44:02 följande:
    Kul att det var lyckat och vad sött med lillebror som delade ut sina egna paket Kul när man får fina kläder från ESL-jag hoppas att de går att byta.
    Ja det verkar inte vara något problem med byte, de är inhandlade på annan ort bara så jag måste fundera ut några plagg som kan tänkas finnas i rätt prisklass. Hon sa att det fanns en massa Molo i butiken också Räcka ut tungan
  • isold2003
    Line80 skrev 2008-03-09 20:52:20 följande:
    ok är det 50:- då eller? men hur kan man ta reda på va det blir i kr?
    Danska kronor är 1.28 svenska kronor, gå in påForex valutakonveterare om du vill veta vad det blir, finns länk i trådstarten.
  • isold2003

Vad är det jag läser? 20% på Molo redan nu? En vecka efter att jag beställt från Aeblemoster.. Kanske måste shoppa de sista måsteplaggn nu då.

• isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-09 20:57:07 följande:
    Nä e de tbax då går jag in i väggen alltså... INTE en gång till!! Vi orkar inte det...
    Jag hoppas verkligen att det bara var städningen i komb med tung vagn som är problemet nu, håller alla tummar och tår för att det blir bättre redan imorgon!
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 21:16:45 följande:
    Har du inte handlat än?! Oh My sååå fina!!! www.matadorkids.se/index.php&pro...
    Ja den färgen är verkligen underbar.

Angelinah, jag tror nog att jag shoppar lite från Aeblemoster, känner mig i shoppartagen
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-09 21:32:47 följande:
    Funderar faktiskt på att åka in till matador i morrn en snabbis o prova bysserna på plats.. Avskyr när de e för stort!!
    Låter klokt! Jag gillar itne heller för stora kläder, man hinner ju tröttna på dem innan de är ivuxna ens!
  • isold2003

Har svårt att bestämma mig i shoppingdjungeln, måste fixa lite te och hämta nybakta bullar så går det nog bättre

• isold2003
    terezita skrev 2008-03-09 21:53:45 följande:
    billiiiiiiiigt!!!!! www.tradera.com/Fleece_fodrad_regnbyxa_KATVIG...
    Oj så billiga, tusan att de inte var gröna!
    terezita skrev 2008-03-09 21:55:19 följande:
    åååå va gott det låter... sitter själv med reese (choklad med jordnötssmör) från USA och de är verkeligen inte goda, men vad gör man inte när man e himlans sugen på nått!!
    Mmm, jättegott Fast jag gilar Reese's också. Langar du hit en så bjuder ja gpå en bulle
  • isold2003
    jompa skrev 2008-03-09 22:13:43 följande:
    God kväll tjejerShoppar ni nåt?Har precis lagt mannen, han skulle ta Mini första halvan i natt.Snart får jag shoppa igen, ska bara lägga ut lite av sonens lite för små tröjor på T och då kan jag shoppa nytt till honom
    God kväll! Ja jag slängde precis iväg en order på några Molotröjor. Höll på att köpa deras gula regnjacka också men maken tyckte att de var jättful med flerfärgade knapparna
  • isold2003
    jompa skrev 2008-03-09 22:18:26 följande:
    Aha från Aeblemoster? Vilka blev det? Jag är nog sugen på nyaSmåfolkströjor till sonen då det är de som han växt ur. Passade för en månad sen när jag köpte dem men det har sagt poff.

Japp, från Aeblemoster. Det blev korärmad med borrmaskin till stora killen, kortärmad fotbollströja och vägbana till lillkillen. Chansar på att han kan ha 92 på kortärmade trökor, ärmarna är på gränsen till för korta i molos långärmade. Och så ett par till Katvigstrumpor

Buttelina skrev 2008-03-09 22:19:05 följande:
    ja, jag har shoppat lite idag oxå
    Åh, vad har du shoppat?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9