• MiAmor

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

SmillaMilla skrev 2008-03-06 21:02:09 följande:
    Hm men ändå var det inte riktigt sådan på trollungar. Vill ha lite styvare material och att det skall bli nästan som öron uppe på. Förstår ni?
    svea star har ju såna med öron men inte med blommor och inte i styvt material..
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • MiAmor
    SmillaMilla skrev 2008-03-06 21:05:23 följande:
    nä alltså kanske inte öron. men som den som fanns på trollungar men i lite hårdare variant.
    aha, tror inte jag riktigt hänger med men lägg in en bild om du hittar, måste se denna mössa!

la in en bild i bt på svea star mössan btw..
  • MiAmor
    Duntoffla skrev 2008-03-07 17:15:58 följande:
    MiAmor- Vilken fin klänning lillan har i BT! Passar jättebra!
    tack jag trodde den skulle vara jättestor men det var den ju inte!
  • MiAmor

ååhhh, skulle oxå behöva lite (mycket) champagne.. har jobbat hela dan o är nu ensam med en urbusig Emilia (som vanligt då sambon jobbar kvällar o helger) har även en hemtenta att skriva men känns som en omöjlighet just nu. Är helt slut!

• MiAmor
    terezita skrev 2008-03-07 18:07:26 följande:
    vad söööööööööööt lillan e i bildis... blir helt kär!!
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 18:08:38 följande:
    Instämmer!! Den tösen är sååå himla söt så det finns inte !   
    hihi, tack, va gulliga ni ärSkrattande 
  • MiAmor
    Angelina: *sveper champagnen*
  • MiAmor
    jen80: snygga biltröjorna var!! synd att jag ite får köpa "pojkiga" kläder för sambon.. annars hade jag köpt! (nån som tror de kommer komma i rosa? Räcka ut tungan)
  • MiAmor

ni som har kik kid dressen, hur är de i stl? vet att det har diskuterats en del men jag har inte fattat riktigt om de är normala i stl eller inte.. Emilia är ca 72cm, borde jag satsa på en 74 eller 80?

• MiAmor
    Buttelina skrev 2008-03-07 22:15:18 följande:
    jag har 86 till lillebror som är 77lång... 74 kommer passa din tös men 80 kommer vara längre...dom är korta i livet och långa i benen
    ok, då blir det 80. Vill ju inte att hon ska växa ur den direkt.. (fast iofs, om hon växer ur den snabbt så har jag ju ett argument till sambon varför jag måste köpa en till i annan färg )
  • MiAmor

aaaahhhhh, jag måste välja men KAN inte!!! Vill ha trikodilsuit rosa m svart luva, kik kid- suit i rosa samt mysplysch klänning.. sambon tvingar mig o välja, han tycker jag shoppar för mycket ..*fattar inte vad han talar om*Flört

här e klänningen: http://www.barnlycka.se/product.asp?product=1184&sub=230&page=1

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9