Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

duntoffla... bedårande söt liten grabb i moonkids! helt fantastisk!!

****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-03-11 22:44:08 följande:
     Tack söta du! Gillar Moonkids!
    och det passar lillen perfekt!
  • GROD PRINSARNA

grattis angelinah till nya vagnen!! apropå det... har velat fråga länge men jag glömmer jämt... vilken årsmodell är min vagn?? var den ny eller begagnad.. bra information att ha!!

förresten, tack för den blöta pözzen på pannan!!

• GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-03-11 23:28:33 följande:
     Åh, måste in och kolla. De har dessutom fraktfritt nu.
    jag har faktiskt funderat på det och kommit framtill att han nog e för rultig för en moonkids... du förstår, min lillkille har nämligen en HUUUUGGGEEEEE rumpa!!
  • GROD PRINSARNA

hejsan alla damer!! idag ska jag beställa plastisocks gröna medaljong bodysuit tror jag, vad tycker ni om den? e den stor eller liten?

dingdong angelinah... får man stiga på hos er?

• GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-03-12 09:45:26 följande:
     God morgon! Skrattade åt din rump-kommentar. Huge? Så farligt kan det väl inte vara? Nu har jag inte Plastisocks suit men övriga kläder är rätt stora (breda)
    tro mig... den e HUGE!! det är den som ger hela tyngden på hans kropp, den som väger mest!!
    kolla bara va stor den e! (inte för att jag klagar alltså)

• GROD PRINSARNA
    philmKarin skrev 2008-03-12 11:12:43 följande:
    Nån som vet hur de orange/rosarandiga Molo-bodiesarna är i storlek? Tyra kommer nog behöva 86 på t.ex Po.p t-shirts i sommar men jag hittar inte Molon i 86 nånstans .Tror ni hon kan ha 80?
    80 sitter lagom på min lilla tjockis på runt 70 centimeter och 10,5 kilo, hur stort är ditt barn?
  • GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-03-12 11:44:22 följande:
    Precis! Som typ de på Giraffowww.giraffo.se/ eller Teddykompaniets dinglisar (finns på 1klass)Jag har lite krav som du kanske märker! (jag som i vanliga fall ratar lulllullprylar)
    jag vet vilka giraffer du menar då emilio oxå har alla dinglis giraffer!! men vill du ha walliesen typ i lite mer verklighetstrogna färger nästan som foto alltså eller vill du ha gulligull om du förstår vad jag menar! alltså tecknat?
  • GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-03-12 11:48:51 följande:
    Hade nog tänkt mer tecknat men finns det fina foto så funkar det absolut!Har du ngt tips?
    jo jag tyckte jag såg en JÄTTE söt giraff nånstans men minns inte vart... så fort jag kommer på vart så meddelar jag dig... den e tecknad o lite barnsilgt söt !!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9