Lina med Liten skrev 2008-03-17 13:34:35 följande:
Klart det blir sommar!!! *hoppas envist eftersom den inte va rolig förra året*
förra året var sommarn riktigt bra de få dagarna jag var å födde barn och låg på bb typiskt nog... men i år blir det en resa till usa så därborta brukar ju det för det mesta vara sol garanti... men det känns ju endå lagom hopplöst då dom idag sopade rent på gatorna i s-tälje o det e tradition att så fort dom sopar ute kommer våren o sommaren... O INTE SNÖN!!
Med reservation för felstavning hemoglobin står de för, nån blodvärdes grej...Knapra hemofer o se om de hjälper, jag knaprar dom en vecka i månaden o de hjälper massor!!Vi kvinnor får ju lätt den bristen..
dt e mkt möjligt!! jag har brist på allt nu för tiden då jag inte tar några tillskott av nånting längre (glömsk) måste börja igen
Åh jag vill ha Kik Kids! Både grå o grön till mina dressar
har inte heller varit nå shoppingsugen alls på nåra dar men som du säger e de verkeligen kört när man kikar in här!! synd bara att man inte är gjord av pengar!!
ska oxå ha solhatt till lillen från kik kid o här lär det bli en röd, en grön o en vit!!
Broccoli är såååååå gott!! Kan äta mängder! Riktigt gott att dippa i gräddfil!
inte bara det broccoli e gott till aaaaalllttt... hahahah o så har jag dille på parmesanost som jag har till varje maträtt här hemma... tur att maken får dille på samma saker som mig samtidigt!!