• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-05-28 12:20:34 följande:
    Den e jättefin!! klämde på den på socute igår
    Vilka märken har de på Socute?
  • jompa

Usch, sitter och gråter lite när man läser Aftonbladets nya serie om barn som skriker och föräldrar som då gör dem illa. Stackars de små små barnen Gråter

• jompa
    Angelinah skrev 2008-05-28 12:40:51 följande:
    hm... småfolk, molo, sveastar liten, levis, hummel, trollåsen, roxy, mfl.. minns inte alla
    Ahhhh många bra märken ju, kanske ska ta en sväng dit nån dag.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-05-28 12:50:24 följande:
    usch jag fastnade där innan också... läste o grät jag med
    Ja, stackars mamman som lämnade sin dotter till pojkvännen när hon skulle iväg och sen komma hem och se sitt barn sönderslagen, usch.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-05-28 13:26:58 följande:
    Nu pågår en stor garderobs utrensning här, måste göra mej av med lite kläder.Har inte använt body på skrutt på super länge nu, så dom måste bort, men fy sjutton vad svårt det är att göra sej av med dom, verktygen och bilarna från Molo går ju bara inte att sälja.
    Du får tänka positivt, det blir pengar till nya fina tröjor eller nån kul pryl till Buggan

Jag har snart inget kvar att sensa, då har mina barn inget att sätta på sig sen Ni skulle nog bli förvånade om ni kom hem och såg hur lite kläder de har egentligen.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-05-28 13:35:09 följande:
    Jo precis, hellre lite pengar än att dom hänger i garderoben och aldrig blir använda ju.Ha ha, är det sant?Skrutts garderob är verkligen full nu, har nog kläder till 2-3 ungar tror jag
    Oj, M har bara en lådan i byrån med kläder och sonen har två lådor. och i dem ingår allt från kalsonger till fleecetröjor
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-05-28 15:13:41 följande:
    Åh ja idag har Milo haft den gula småfolk sommarsuiten, fasen vad stor den blev när den är använd ett tag. Så drygt! Enorm i grenen!
    vad är det för material i den?
  • jompa
    LA Woman skrev 2008-05-28 15:19:37 följande:
    Ribbad bomullstrikå.
    de blir ju lätt sladdriga och så om det bara är bomull och inget annat som elastan eller så i.
  • jompa

Så där maten avklarad

Har en liten M här hemma som grinar massor och inte verkar helt hundra. Ingen feber men väldans snorigt. Hoppas det går över fort. Orkar inte höra skrik hela dagarna, och den ha en virvelvind om natten.

Ser att ni diskuterar Småfolkssuiten, säger som jag sa tidigare, eftersom det verkar vara ren bomull så blir de lätt sladdriga och så när de används, ska helst vara nåt mer i tyget som spandex eller elastan för att den ska hålla formen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9