• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-06-01 09:01:42 följande:
    Apselut Det gick såpass bra att jag skulle jämföra det med en heldag i stan faktiskt.. Smidigt gick det ju..Tack själv för ett kanondygn!!
    Tror ni inte att det kommer vara mer folk i höst, då är det nog inte sånt här kanonväder.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-06-01 09:05:10 följande:
    Jo, de e möjligt.. Men det e oki ändå... De va lätt att ta sig fram o tbax.. Å e man där nån timme före så kommer man in på en gång, vi käkade frulle där i morgon kön vi
    Låter toppen, då måste jag åka på Katvig i höst, måste måste måste
  • jompa
    jacao skrev 2008-06-01 09:02:39 följande:
    Ser att det är några som gillar vägmärkskläderna, vi har en liten "outlet" här ute som har bla dom, hoodies iaf. Minns inte vilka strl men ska kanske förbi där idag (har bara öppet söndagar). Alla kläder är 50% rabatt Annat molo som har funnits är gsrnbollarna (body, byxa i tjockare tyg,och "jacka"). Svart/grå/lila randig body och byxa, grå/gul rutig byxa och någon liknande tröja. Åker jag förbi där idag kan jag kolla strl om det är något som är intressant
    Hmmmm var ligger den?
  • jompa
    jacao skrev 2008-06-01 09:09:47 följande:
    På Blidö
    Jaha, dit ska jag nog inte tyvärr. Men jag ska ju ändå inte handla nåt mer denna månaden så 
  • jompa
    jacao skrev 2008-06-01 09:15:33 följande:
    Säger du nu ja, det är ju bara den 1:a idag ju Jag bor ju här och jag springer gärna i den affärn, så är det nåt är det bara o hojta Katvig, småfolk, hollys, mini a ture, ej sikke lej finns också en del av.
    Menar du det Rea även på Katvig och Småfolk?
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-01 09:39:59 följande:
    Hej flickor! Åh jag saknade er igår, men jag hann verkligen inte titta inom. Angelinah: GUD vad massa FINT!! *AVIS* Inget du vill sälja? *hrm hrm* Åh så söt Skatt i BT! Den Hummlen funkar ju faktiskt på en grabb med... *i want* Har ju redan 2 men ändååå..Lilronya; vilka fina ungar! Ser så härligt ut!Fyllde på bt med lite katvig bilder så där inte bara är Molo Nu ska jag lägga in lite kort på huset tänkte jag, Milo är iväg och cyklar med Pappa.
    Hej Tjolla:

Gud så härliga bilder på Milo.
    Du vet möjligen inte var de där sandalerna är köpta? Letar efter några till sonen och de såg så fina ut.
  • jompa
    jojoa75 skrev 2008-06-01 09:48:18 följande:
    jobbigt men kul samtidigt, finns inget värre än att sitta av tiden en hel natt, men inatt var kanske liiite för mycket av det goda..
    Mycket barn som föds nu?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-01 21:14:22 följande:
    Halloj!Jag var på gång på TS men surade ur så¨här är det shoppingtorka för min del. Hoppas på ett par fina Småfolk från Matador i veckan.
    Ja såg nåt med en jobbig en som budar över med 1kr, drygt.
  • jompa

Åhhh måste ringa och boka läkar tid imorgon, mina ögon slutar inte att klia och rinna, har hållt på nu sen den första riktiga värmen kom och allt slog ut på träd och buskar. Måste få lite starkare grejer än de har på apoteket.

Hmm undra om jag får paket från Rumba i morgon, beställde ju i fredags

• jompa
    loveliva skrev 2008-06-01 21:41:49 följande:
    Säger också Grekland eller Spanien, OM man vill sola & bada å så Vi åker till Cypern nästa måndag
    Jaja vad kul för er då
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-01 21:45:00 följande:
    Oj, nu vankas det glass och rabarberkompottCu
    Vill oxå ha glass, men min sort finns ju aldrig och så ska jag inte äta sånt just nu, måste måste få bort några kilon nu.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-01 21:46:58 följande:
    Jompa: jag håller tummrna för att vi båda får fr Rumba då
    Bra då är vi två

Var det gott och trevlig igår?
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-01 21:50:25 följande:
    mmmmm underbart gott & jättetrevligt!! Skaldjur, romsås, baguetter & vin -behöver jag säga mer??
    åhhhh låter underbart.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-06-01 21:55:12 följande:
    Godnatt på er ladies, sov gott
    Natti natti.
  • jompa

Nä sängen kallar tjejer så gonatt och sov gott sen

• jompa

God morgon.

Ojoj vad jag är trött idag, ögonen har runnit hela natten så idag måste jag ringa läkaren.
    Ser ut att bli en lika varm och solig dag idag, skulle behöva lite svalka känner jag

• jompa
    Angelinah skrev 2008-06-02 08:53:39 följande:
    God morgon i tråden...Måste aktivera mig med något, annars faller jag i bitar... Det gör för ont helt enkelt..Vi fick igår tillkalla polis då vi inte fått kontakt med mamma på en vecka.. dörren låst inifrån, tv på..polisen ringer lås smed som borrar upp dörren.. polisen går in... å meningen vi får höra när dom kommer ut kommer jag aldrig glömma..."hon är död"  orden ekar i huvudet om o om igen... man tror inte på det.. tror fortfarande inte på det... hon sitter där och tittar på tennis... min lilla mamma.. 54 år blev hon..  dog ensam framför tvn...förlåt att jag skriver här om detta.... men jag vet inte vart jag ska ta vägen med sorgen... och för mig hjälper det att skriva... ni behöver inte kommentera om ni inte vill.. detta är ju en glad tråd.. och mitt inlägg försvinner bakåt fort...Och ni som väntar på kläder av mig.. hoppas ni kan vänta några dagar... Kram på er och tack för att ni läste... 
    Stora stora kramar till dig från alla oss. Lider med dig och sin familj. Tänker på dig Kyss

Hoppas att lilla mamma inte hade ont utan stilla fick somna in, det kan ibland vara en liten tröst.

Kram
    Jompa med familj.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9