Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Rastvakt ? Hjälper ni föräldrar till på skolan?

Angelinah skrev 2008-03-17 12:37:02 följande:
    Hallojsan...då har man vaktat rasten klart då , attans va kallt de e ute alltså, kommer säkerligen snö *brr*Idag SKA jag hoppa nåt å de e ju katvigs gröna som suktar lite än, men även Hollys o Hugin lockar rejält...
  • Tildamamman

Så trist med bråk...
    Instämmer med de andra ! Ida behöver suiten från Hugin .

Angelinah skrev 2008-03-17 12:42:37 följande:
    Ja, det är så hiskeligt mycket bråk i dotterns klass, riktiga slagsmål alltså och det är kaos, så jag erbjöd mig vara med på rasterna för att kolla och avstyra det jag ser, idag va det dock lungt och trevligt *skönt*
  • Tildamamman

Jag funderar på att slå till ngn kort suit från Katvig... Men tycker ni det är dumt? De kanske kommer lite rabatter snart? Än är det ju ett tag till sommaren.

• Tildamamman

Ser att det står shopping på schemat ! Härligt!

Angelinah skrev 2008-03-18 09:39:03 följande:
    Idag ska jag nog köpa en poetry body, större poetry byxor, rosa vita prickarna i body o byxa...Känns som om de e nåt jag måste ha liksom
  • Tildamamman

Igår köpte jag Plastisocks underbara solhatt. Men jisses vad konstiga de var i storlek!

• Tildamamman

Denna sida består till stor del av folk som gillar att tala om hur man ska bete sig och agera. Jag är lik du, väldigt väldigt trött på det!

Därför är den här tråden extra skön och det är väl därför jag tenderar bli OT lite för ofta . Här ges det tips, men olikheter accepteras.

Ps. Jag vill gärna kunna fortsätta att kika på din döta lilla tös även i fortsättningen !

Zvartaliljan skrev 2008-03-18 08:38:25 följande:
    Fixatoch skiten fortsätter hagla över mig fast jag hoppat ur tråden för länge sen och bett om ursäkt, tagit bort mina inlägg o.s.vGAH! ORKA!!
  • Tildamamman

Ungefär samma här! Men i morse hade vi faktiskt 5 cm .

Tjollabolla skrev 2008-03-18 09:58:27 följande:
    lite VITT gräs ska det ju stå
    Idag ska jag dra till Po.p och shoppa för min 15%. det är ju sista dagen idag så jag får väl dra tummen ur .
  • Tildamamman

Pelikanerna är ju underbara!! Kööööp !!

J essica skrev 2008-03-18 10:16:15 följande:

Samma "problem" här. Funderar på lite pelikaner
  • Tildamamman

Instämmer!!
    Det var faktiskt värt att sägas två ggr !

tvåsmå skrev 2008-03-18 10:17:33 följande:
    Tänk om Katvig kunde ha webb-försäljning som IdaT och Hugin, så man slapp snurra runt och leta på alla sidor efter sådant som inte ngn verkar ha tagit in...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9