Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jen80 skrev 2008-03-04 13:04:25 följande:
    Hehe, du får göra det. Nej, hon står där nästan i panik och undrar vart hon ska göra av allt . Och snart kommer väl IdaT också ...Ingen idé för mig att hoppa in och jobba nu för jag kan inte ta mig in på nåt lager där och rota, för det är alldeles överbelamrat och jag har så ont i kroppen (eller bäckenet) så jag är rätt handikappad. Ist får jag hålla hårt i plånboken och försöka att inte shoppa för mycket... i maj kommer det ju en som vill ha en massa fina kläder ju ...
    Jag tror att jag kan hjälpa henne lite till jag med Shorts till stora killen måste det nog bli iaf
  • isold2003
    jompa skrev 2008-03-04 13:07:46 följande:
    Mehhhh den har man ju sett flera gånger ju
    I t-shirt? Det har jag missat. Har bara sett den i rött och grått tidigare.
  • isold2003
    Jen80 skrev 2008-03-04 13:08:28 följande:
    Ja, sällan man hittar bebiskläder på H&M tycker jag, så en sån blir nog bebis glad av . Har Ilons gamla gröna fina velourjackan från Katvig som också lär komma till användning, men den här är nog lite svalare. Åh, nu blir jag sugen på att gå igenom alla fina bebiskläder . Åh, har så mycket fint från Ilon som jag inte lyckats göra mig av med (eller klarat ) så en del får nog bebisen använda. Gamla godingar som Katvigs orange/vitrandiga leggings, Hollys bruna småklöverbody, Katvigs bruna bodysuit... Ja, och Hollys bruna klöversuit har jag nog med... Och Katvig-suitar och... Åh, bebiskläder!! Jag blir helt salig. det är ju faktiskt "bara" 11 veckor kvar ... Låter ju inte sååå länge, men det känns länge till slutet av maj .
    11 veckor kvar.. Känns ju inte alls länge sen som du berättade att du var gravid ju! Fast jag kan tänka mig att tiden har gått långsammare för dig som måste bära på magen!
  • isold2003
    EmBaRaZaDa skrev 2008-03-04 13:43:37 följande:
    Hej! Smiter in här till er "experter" med en fråga.Är det någon som vet var man kan beställa katvigs orange-turkosa body billigast ifrån? Finns det någon shop som har fraktfritt??Tack så länge!
    Eleraff har väl den? De har inte dem uppe på hemsidan men ring och beställ över telefon. Eller maila.

Jag har iaf "hjälpt" dem på Eleraff att bli av med ännu lite mer Katvig, ringde och beställde svart/vita shorts till båda pojkarna Så roligt att shoppa Katvig äntligen!! Tradera går bra för mig just nu så minst 2500:- med gårdagens och kvällens avslut Penga mun
  • isold2003
    SmillaMilla skrev 2008-03-04 13:59:36 följande:
    Åhh vad kul att ni skriver så mycket. Men jag hinner verkligen inte med i dag.Skall ha me&i party här i kväll så det städas och städas och städas. Och förbereder allt snackset. Jag är orginell och bjuder på "tapas".Lite ot inlägg kanske
    Jag ska också ha Meanditräff ikväll. Jag satsar på kladdkaka och chokladbollar jag
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 14:05:03 följande:
    Hmmm jag gilar dina molo hängslebyxor på T Men du, är dom mjuka eller hårda?
    De är i jeanstyg men absolut inte stela. Vet inte hur jag ska förklara. Inte stretch men tunt jeanstyg liksom.
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 14:06:52 följande:
    Hmm.. behöver eleraff hjälp att bli av med varor... Då kanske man skulle offrat sig, det är ju synd om dom annars jue...   
    Ja skynda hjälpa nu
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 14:06:04 följande:
    Hmmm, jag funderar på lite bullar med ost jag när jag ska ha nästa vecka, är det alldleles för trist kanske... Kanske skulle kryddat det hela med kanelbullar med
    Det blir säkert jättebra! Mindre kladdigt också vilket försäljaren säkert uppskattar Flört 
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 14:08:47 följande:
    Okaj... Dom är såå fina! Jag gillar dina auktioner, det är alltid så att Milo kan ha det snart
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-04 14:20:52 följande:
    va sjutton e sutorepai bodys  Nu ska jag hämta klädsel på posten *jiiippiiee* efter 15 dagars väntan!!!
    Härligt! Hoppas att den är fin nu också!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9