Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jag ger upp! 30 sidor och FL segar, jag har inte en chans att läsa ikapp. Det verkar osm det mest handlat om IdaT iaf och då behöver jag ju inte känna mig så stressad. Där är det jag som är outsidern, inget IdaT över tröskeln här hemma

• isold2003
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:04:57 följande:
    Nej, du säger ju det! Men i vår kanske ett par badbrallor kan få smita över tröskeln iaf ??
    Näpp, har redan badbrallor från förra säsongens pop rea Till båda. Så det så
  • isold2003
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:08:17 följande:
    Åja , ett par att byxa behövs väl.... Man skulle kanske smyga ner ett par i din brevlåda och se om det uppstår kaos .
    Du får väl prova Flört Stora killen skulle säkert älska dem! Han har faktiskt redan två par badbyxor förresten..
    Angelinah skrev 2008-03-05 23:06:42 följande:
    chansar att de  vårens du vill se  :)
    Så fin kombo den!
  • isold2003

Försvann till jobb en stund..

Vad är det jag hör? Ska ni skrämma iväg min molosar med flodhästar?! GAAH! Hur ska jag låsa brevlådan utan att gå miste om min Katvigränder som är på väg? *svåra problem*

Ska hoppa i säng nu, ses imorgon!

• isold2003

God morgon! Jobbat inatt, nu hemma med sjukt barn och så ska jag jobba inatt igen.. Blä för vinter och förkylningar!! Så, nu har jag klagat färdigt

Terezita, så söt han är din kille i Småfolksuiten!

Jen80, finfin Ilon i KIK-KID som vanligt!

• isold2003
    Duntoffla skrev 2008-03-06 10:07:04 följande:
    Fy fasen vad det verkar vara mycket denna "vinter". Tycker att alla är sjuka. Tycker nog att du är värd lite shopping för att du orkar både jobba och passa sjuka barn.
    Ja lite mer shopping är alltid bra Men jag har iaf Katvig på väg redan både från Danmark och Sthlm och det känns ju bra. Måste dessutom handla och städa för lillkillen blir 2 på söndag och då blir det kalas förstås. Måste åka till Sthlm imorgon och köpa en trehjuling som bara säljs i Sätra..
  • isold2003
    Jen80 skrev 2008-03-06 10:30:36 följande:
    Åh fy fasen!! Har så fruktansvärt ont. Vet egentligen inte vad det är, men det tillhär väl hela det här bäckentjofset. Värker i ljumsken som bara den och när jag går så hugger det bara till och det gör bara ondare och ondare. Måste hämta kryckorna som står i sovrummet (som jag drar mig för att använda), men nu kan jag knappt gå. Men det är så konstigt att det bara är i ljumsken och gör så fruktansvärt ont. Sambon kommer inte förrän vid 17 eller nåt ... Åh, hoppas det lugnar sig lite...
    Usch vad jobbigt! Tufft att ta hand om två små samtidigt också. Hoppas att det lättar lite under dagen.
  • isold2003

Duntoffla, jag bor i Västerås så bara en dryg timme från Sthlm. Fast 1½ till Sätra förstås.. Köpte chess t-shirten och så grön/turkos luvtröja från Aeblemoster. Ska springa till brevlådan och kolla på en gång om något har kommit, de är skickade iaf.

• isold2003

Det låg en avi i brevlådan, spännande! Nu ska jag sällskapa lite med min sjukling här hemma. Ses senare!

• isold2003

God kväll tjejer! Har inte hunnit kika igenom tråden, kikar in från jobbet. Tittade i bildtråden iaf och oj så mkt fint! Såna söta barn  

Har det varit påhopp idag igen? Då ska jag nog itne läsa bakåt, blir så irriterad bara på sånt..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9