Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

isold... grymma bilder och tuff fladdermus!! vad hade din sambo för kamera?

****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA
    isold2003 skrev 2008-03-21 20:47:58 följande:
    Tack! Nikon D300 har han
    tackar... våran kamera verkar ha gjort sitt nu efter två år... ska rekomendera denna för maken!!
  • GROD PRINSARNA

butte hejjar på den gula katvigen med de gula lindex velourerna... har inte du molos gula lurv oxå?? då kommer han att se ut som en liten kyckling hihihi, blir jätte gulligt!!

ängeln definitivt katvigs gula ränder till jeansen (alternativ tre) tycker att skrutt passar jätte fint i klara färger!!!!

idag ska det firas bröllopsdag för halva släkten istället för påsk då mina föräldrar drar till miami för en månad nu på tisdag (annars e ju deras verkeliga bröllopsdag den 3 april och de andra tre parens e i slutet på mars) så här kommer pojkarna bli klädda i sjkorta (stavas?) och slipsar och västar o  finbyxor o kavajer o lackskor o jag vet inte allt!!

• GROD PRINSARNA
    Tjollabolla skrev 2008-03-22 10:43:51 följande:
    Ja just det, snöbild i BT Isold jag är GRYMT imponerad av din fladdermusdress, jag hade inte kunnat göra det om jag så fått en miljon!
    vad han skrattar på snö bilden!! ser jätte mysigt ut!!
  • GROD PRINSARNA

nä nu måste jag skynda här hemma... c u later aligater

• GROD PRINSARNA
    gosmamman skrev 2008-03-22 13:06:44 följande:
    Här har ni en mosig gosmamma efter en barnfri kväll med en del vin och nån shot som smakade tandkräm.Dessutom är det middag idag igen, dock MED barn hos sambons far.3:e middagen på 3dagar *pust* Men jag har ju sluppit laga en del mat iaf :o)Spanade i BT och jag minns att TEREZITA undrade om hon skulle säla hjorth dressen. Det tycker jag nog du ska. Det var inte lillkillens färger. Förstår precis vad du menar.
    japp den ska säljas (tur att jag köpte den på tradera) det är bara det att jag har aldrig tid att lägga upp salu grejerna på T, men snart så!!
  • GROD PRINSARNA

gomörrn... fina bilder i bildis som vanligt!!
    tjolla.. tycker den ska gå T, som du säger är det pyjamas varning! eller behåll den som pyjamas?? jätte söt milo iallafall i färger som passar honom!!

• GROD PRINSARNA
    isold2003 skrev 2008-03-26 10:01:19 följande:
    God morgon! Inget speciellt att tänka på innan. Blåsan ska vara full vid undersökningen så att hon kan kissa men annars ingenting. Kikar in en snabbis, hann aldrig in i går kväll. Idag ska jag ner på Slitage och hämta Mini rodini skinnjackor till pojkarna. Så nyfiken på hur de kommer att se ut på! Moonkidströjan jag fick hem igår var för liten i strl, måste byta den. De är verkligen små och smala i strl! Det var 98/104 och min kille har 92 på de flesta tröjor, 98/104 på Katvig men den här är för liten.
    ååå ser fram emot bilder på jackorna sen .... (o eventuellt mellanskilnadens shopping, hehe)
  • GROD PRINSARNA

e det bara när jag kikar in eller är tråden allmänt segare än vanligt??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9