Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-09 16:39:23 följande:
    Ja, måste nästan ha den serru Ska kolla runt i sweden först, men har ju de där dumma 40 kr tillgodo hos aeblemoster åxå
     Vad hamnar den på i pris då? Och är frakten dyr?
  • Duntoffla
    J essica skrev 2008-03-09 17:01:04 följande:
    Duntoffla: Aha är själv sugen på boliersuiten men hade velat se hur färgen såg ut på nån annan bild än den sidan.
    Menar du Katvigen? Butte har ju beställt en så bild kanske kommer i dagarna om vi har tur
  • Duntoffla
    Angelinah- det är ju trist om det blir svindyrt med frakten så att du inte "tjänar" något på att du har 40 kr rabatt. Går det på ett ut mot vad den kostat i Sverige är det ju bara att köra. Eller du kanske ska ha mer saker förstås också?

Hittade du ingen bild på blingblinget?

Hoppas på att det rullar in lite Traderapengar snart. Har några auktioner som går ut ikväll. Har ju blivit lite shopping nu fast jag skulle hålla igen... *dålig karaktär*
  • Duntoffla

Tjollabolla skrev 2008-03-09 17:33:56 följande:
    Jag hoppas att mina tradera pengar rullar in på kontot imorgon, dom gick ut i torsdagskväll! Då ska det shoppas lite... Igen. HAHA!
    Visst går det bara runt runt runt? Roll Det enda dumma är att jag gjort en del "felköp" på vårens kollektioner och de är svåra att få sålda till ett bra pris.
    Angelinah skrev 2008-03-09 17:48:15 följande:
    ja den kostar ju bara 303 sek där iom rabatten, å sen minus 40 sek till blir ju 263 sek liksom, å skickar dom den som brev borde de gå på 34 dkk blir ju 43 sek så då e vi uppe i 306 sek sen tillkommer de säkert nån avgift för nåt annat strunt så de skiljer ju inte många kr egentligen, men de verkar ju som sverige inte tagit in just den suiten??
    Så länge man inte går back så är det väl ok?
  • Duntoffla
    MiAmor skrev 2008-03-09 19:40:10 följande:
    bara för att jag är nyfiken..  vad är det du felköpt?
    Jag köpte två nya bodysuits från vårens Molo som jag nu lagt ut på Tradera. De är sååå stora! Men oanvända så förhoppningsvis får jag ut lite för dem.
    Sen har jag den grå/vitrutiga molosuiten som är använd en gång. Jättefin men jag känner på mig att den inte kommer användas. Var kanske inte Noels stil.

Sen har jag en Ubang-suit men den kommer inte att gå att sälja på T eftersom knappt ngn känner till märket. Hade två urban elkbodys köpt på rea i julas och de fick jag i alla fall igen pengarna på.

Det är nog mest bodysuits som inte funkar så bra här hemma. Skulle vilja lägga ut Me&I krokodilsuit men de verkar ha gått dåligt på sista tiden.

Så länge man får igen pengarna någonlunda som man gett är det ju ok. Men jag har nog förlorat en del skulle jag tro. Nåja...shit happens!
  • Duntoffla
    Tynne skrev 2008-03-09 20:25:27 följande:
    Måste ha HJÄLP SNABBT!Hur är dessa Nova star byxor i storlek??Är 92 alldelles för stora för min grabb som har 86 nu? (väger 11,5 kg)
     Åh, kan tyvärr inte hjälpa dig alls! Hoppas att du hinner få hjälp fort!
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-09 20:29:37 följande:
    Å nu hoppas jag få sitta här en liten stund... Äntligen börjar dagen ta slut *trött*Hur ska jag göra... Svart/vita katvig bodyn i 92 åker på T, den provade vi häromdagen å den e enormus! Sen har jag ju en lika i rosa/vit, ska jag spara eller sälja å köpa en 86:a  tänkte kanske testa köra den i 60 grader å hoppas den drar ihop sig rejält..sen vill jag absolut ha katvigs rosa/vita velourhängselbysser, men hur e de i strlk??
    Hmm...svårt det där! Jag tror iofs att den drar ihop sig lite vid tvätt. Fast samtidigt är det ju "trist" (egentligen inte men du förstår...) om den inte gör det. Eftersom det är lättare att sälja med lappar kvar. Tyckte ngn sa här ovan (Butte? ) att velourisarna är stora i storlek.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9