Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

lillronya skrev 2008-03-08 23:45:56 följande:
    Tack! Sitter och gör en önskelista.
     Vad blir det då? *nyfiken*
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-03-08 23:46:23 följande:
    nä, jag hör inget annat av grannarna här men hon är nästan döv så den högtalaren hörs över hela huset verkade som att hon svarade dom...
     Vad skönt!
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 23:50:20 följande:
    Meen nu hittade jag ju mer jag vill ha.... ÅÅÅ min önskelista är ju redan för lång!shop.miniskunk.se/product_info.php/manufactur...shop.miniskunk.se/product_info.php/products_i...Attans så dyrt...
     Haha...skulle kanske inte länkat till den sidan?
     Frottéhoodien är så fin!
    Buttelina skrev 2008-03-08 23:50:16 följande:
    hehe, låter som min sambo men han är desto kåtare dagen efter
     Ja, bakiskåt verkar vara mallen!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-03-08 23:51:57 följande:
    haha, vi tjejer när vi är fulla. jag har nog gjort bort mig minst 213 ggr min kropp kan inte hantera alkohol starkare än bacardi brezer
    Saken är att jag tål mer än min kille (utom nu kanske när man inte druckit mycket på länge) Han tål inte alls så mycket men inte fasen slutar han dricka för det. Han blir inte knäpp eller så men pinsam. Nu lät jag som värsta suputen men så illa är det inte. Jobbar ju med alkoholhaltiga drycker så det blir ju lite prover då och då
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:51:31 följande:
    Har ni alla önskelistor?Vad för liksom?Ska jag göra en?! Ha ha, kan inte ta beslut själv.
     Jag ändrar mig hela tiden så mina listor varar aldrig så länge.

Tjolla-typiskt! Nu när jag kollat in den grön/vita så finns den bara i 62/68 och 86/92. Så gick det med det.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-03-08 23:55:13 följande:
    hehe eller hur! fan jag har vekligen gjort SJUKA saker på fyllan skulle jag dricka något nu så skulle jag nog tuppa av direkt, jag har inte druckit en droppe sen nov 2005
     Oj! Det var länge sen. Då behöver du nog bara lukta på korken så blir du full nu.
    lillronya skrev 2008-03-08 23:54:54 följande:
    Tja, helst allt!Funderar på en jacka till Anjelin med hajjar. Men då måste den ju tåla lite väder, annars är det ju ingen vits...Kortbenta bodys i blått o grönt till EmilioShorts o t-shirt i rött till AnjelinBaggybralls i blått o grönt till EmilioMössa till jackanstrumporJa det var nog det mest akuta.
    Det blev en liten lista. Du får beta av lite då och då. Verktygen är superfina. Gillar verkligen den bodyn.
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:53:36 följande:
    Jag är grymt pinsam. Men nog förjävligt rolig och kärleksfull också. Vi borde alla träffas och bli fulla tillsammans.

• Duntoffla
    NovJenny skrev 2008-03-08 23:59:07 följande:
    Nä, nu ska jag sova säger sambon. Jag blir jämt kvar här för länge... Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll. Natti!
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 00:00:03 följande:
    Näe nu vill inte mitt batteri längre! Godnatt flickor!   
     Go natt tjejer!
    terezita skrev 2008-03-08 23:59:28 följande:
    skulle inte käna nånting till för mig då jag aldrig i mitt liv varit full.... min kropp verka tåla oerhörda mängder sprit då det flera gånger gjorts fester för att få mig full men aldrig lyckats!!
     Oj! Inte för att jag varit full så många gånger men några i alla fall.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-03-09 00:05:10 följande:
    oj, vilken järn kvinna du e! nämen allvarligt så känns det lite obehagligt för mig att dricka starksprit, för jag har vid vissa tillfällen vaknat på morgonen dagen efter och inte kommit ihåg något alls som hänt. jag kommer ihåg första klunken sen är resten borta ur minnet.riktiga blackouts, och då har jag inte ens druckit speciellt mycket... så jag håller mig till cider och vin..
    Ja, blir det blackouts så är det inte så kul. Då skulle jag inte heller dricka. Tycker det har räckt med några få minnesluckor.

Nu blir det mest ett par öl eller ett par glas vin. Gillar inte att vara full, bara lite lagom "tipsy".
  • Duntoffla
    terezita skrev 2008-03-09 00:16:43 följande:
    skulle mio passa i den rosa gula plastisock bodysuiten??
     Vet inte riktigt hur den ser ut men han passar ju jättebra i färg.
  • Duntoffla

God förmiddag!

Här har dagen startats med ännu mer barnmatsproduktion. Bäst att passa på när jag är inne i ett stim

Ja...efter gårdagens alkoholdiskussion så kom sambon hem 00.45 och var faktiskt inte alls så full som jag trott. Skönt! Däremot tog han lite sovmorgon idag.

Isold- Grattis till lilleman på 2-årsdagen! Synd att han började dagen med hosta och kräks men skönt att han mår bättre!

Happy Birthday

Tjolla- vad skönt att ni fått sova ut idag!

Jompa- visst är det lite jobbigt när man får saker som man absolut inte vill ha? Fick en del saker av släkten i julas. Sålde faktiskt en del på Tradera. De är lyckligt ovetande. Fick dessutom en ljusblå dräkt med fötter på och små öron. Brr! Det av en kompis som har barn. Vad säger man? Tack! Och så inser man att man nog inte ska köpa barnkläder åt andra om man inte vet vad de har för stil.

ängeln- jag har lindex gula till gamla Katvig. Finns bild i BT och som pres.bild. Förhoppningsvis passar även nya gula.

Mailade ju Miniskunk igår kväll ang den vit/gröna suiten och har redan fått svar! En söndag! Nog för att butiken säkert är hemma men ändå. Plus i kanten! +++

• Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-09 09:43:40 följande:
    Ännu en katastrofnatt i ryggsäcken, vad e det med min flicka just nu ??Kikar bara in en snabbis då vi ska iväg å leka med kompis idag...
     Jobbigt! Hoppas att det är en snabbt övergående fas!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9