Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Lina med Liten: vart har du köpt flodisarna? Fiiina

• J essica
    saturnina skrev 2008-03-06 11:44:34 följande:
    Ska gå in och titta på Poppilopp...Det är så besvärligt när man måste handla på två ställen (... besvärligt och besvärligt... då måste man ju handla extra mycket bara för det... och det är mest besvärligt för plånboken). Jag köpte Molos nya vita tunika med bubblor i många färger till Olivia på Matador. Ville ha samma till Linnea, men då hade de inte den i så liten storlek... så den måste jag leta upp på något annat ställe... de hade förstås bodys, men body blir så varm om magen på sommaren...
    På poppilopp är det fraktfritt så beställer man från två ställen blir det ändå bara en frakt
  • J essica
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 11:48:09 följande:
    Jag ramlande iväg t freshmilk... men de har ju som bekant webshop också...
    Då ska jag dit och titta
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-03-06 11:52:14 följande:
    Detta är alltså en 104 på en 86a. jag har beställt den från annacill i rosa nu också hittade leggingsen i rosa på Eleraff.
    Men va konstigt! Linnea har en 110 och är 104 lång och den är som en tunika. Felmärkt??
  • J essica

Meeen flodhästbyxorna är redan slut på freshmilk Finns de nån merstans?
    Är det ni som norpat alla?

• J essica

Zvartaliljan: Alltså jag fattar inte det där med Tunikan. Linnea har 110 i sin som hon har på de flesta andra kläder och den är som en tunika om du sett bilden på henne. Är någon av våra felmärkt?

• J essica
    jompa skrev 2008-03-06 13:28:04 följande:
    Helt OT men titta vad duktig min lilla tjej har blivit, det har gått så fort på sista tiden.
    Duktiga tjejen ju
  • J essica
    saturnina skrev 2008-03-06 13:36:55 följande:
    J essica skrev 2008-03-06 13:32:52 följande: Hur gammal är din Linnea? Jag har en Molo-tunika med bubblor. Den köpte jag i storlek 116. Den var inte så jättelång, men puffarna var rätt rejäla. Det är därför jag tvekar...
    Hon blev fyra i november. 110:an var perfekt för henne. Som du såg på bilden var den som en tunika.
  • J essica
    NovJenny skrev 2008-03-06 13:39:10 följande:
    Nu har jag tagit bilder på Lilly i sin nya fina dress. Tyvärr spydde hon ner den på en gång, blev arg och skrek. Så blev inte så många bra bilder.
    Guuud så söt hon är lillskruttan!!
  • J essica
    saturnina skrev 2008-03-06 13:41:27 följande:
    Ja, den var perfekt, verkligen. Jag måste ju bara ha det setet. Annars tvekar jag ibland inför att köpa samma mönster upptill och nertill, det kan liksom bli för mycket av det goda. Men detta var ju så superduperfint. Får väl söka mig till dansk mark om jag inte kan hitta det på de svenska shopparna i rätt storlek...Fint namn, Linnéa - jag har oxå en Linnéa...
    Va synd att det inte fanns i rätt, sånt ät så typiskt när man hittat nåt man vill ha

Ja världens sötaste tjejnamn tycker jag såklart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9