Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-07 11:51:01 följande:
     Åh! Vilken härlig! *skriver dit på önskelistan*
    Ser du att den är gul? jag tycker den ser orange ut?
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-03-07 11:52:39 följande:
    Tycker de e rätt stora... Ida har 74/80 på dem o hon e 15 mån..
    Men då är det ju Kevis gosmage som gör att han inte kan ha 74/80
  • J essica
    Lina med Liten skrev 2008-03-07 11:56:16 följande:
    Brandgul skulle jag vilja säga
    Duntoffla skrev 2008-03-07 12:07:16 följande:
     Jag skulle kalla den pippigul. Inte orange tycker jag.Undrar över hur pass gul den randiga korta suiten är på Funkybaby. På Katvigs hemsida ser den inte så orange ut som på Funkys...www.funkybaby.se/katvig-sommardrakt-maria-gul...
    Då är jag nog lite färgblind
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 12:44:31 följande:
    Maia har precis ätit upp heeeela sin lilla portion pasta (typ 10 snäckor...hon brukar äta 3-4) och bad om MER  Underbart Visserligen borde hon ju vara vrålhungrig, hon har bara ätit en liten toghurt sen vällingen kl.5. Men det är så olikt henne o äta MAT!
    Vad skööönt kanske är på väg åt rätt håll Är det nåt speciellt hon tycker mycket om? Ge henne isåfall det ofta, strunt samma om det blir pannkakor 7 dagar i veckan. Det rådet fick jag av bvc när Linea matstrejkade.
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-03-07 12:49:10 följande:
    jisses vad jobbigt det måste vara, att oroa sig för att hon äter så lite osv lider med dig. Men hon ser ju glad ut på alla bilder Roligt att hon bad om mer mat, här hemma är pasta en stor favorit hos isabel. På tal om vikt. lillebror är 10 1/2 månad och väger 11.2kg min lille tjockis
    Gulligt ju när de är lite runda tycker jag
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 12:55:43 följande:
    Jo det är just pasta som brukar gå bra ibland. Ris kan gå vissa dagar också. Kött äter hon aldrig, kvittar om det så är köttbullar, falukorv elelr vad som helst. Hon smakar inte ens längre. Idag hade jag smugit ner lite strimlad skinka i ostsåsen till pastan men de lyckades hon peta bort Nu har hon i alla fall ätit upp den andra portionen med o ville dessutom ha en glass som hon nu sitter o äter på (kunde ju inte neka henne när hon ätit upp maten så duktigt) så det är otroligt vilken aptit hon fick helt plötsligt!! Så här mycket på en gång har hon nog bara ätit 5-6 gånger tidigare i hennes liv!
    vad skoj att hon ätit så bra
    Testa att bara servera pasta ett tag, funkar det och hon äter kanske hon får upp aptiten och börjar äta bättre av annan mat också.
  • J essica
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 13:13:06 följande:
    jag har typ serverat pasta o ris varje dag i en månad nu Hon äter väl "duktigt" (typ 10 bitar) 2 utav 5 dagar, de andra brukar hon bara smaka ett par tre bitar. Dagar som idag kommer verkligen inte ofta! Så nu är jag jublande glad men nu är hon energizer-kaninen igen så den maten är väl snart förbrukad
    Jaha så du kör redan den varianten Du ska se att det vänder strax. Sen så blir det oxå lättare att få i de mat när de börjar bli så stora att man kan prata med de och förklara att det är nödvändigt att äta.
  • J essica

Tjolla: Såååå fint jag vill oxå ha flodisar men de är ju slut
    Ser att Milo också har en sån söt kulmage som Kevin har

• J essica
    Ullis 10 skrev 2008-03-07 14:11:54 följande:
    J essica skrev 2008-03-07 13:47:55 följande: Poppilopp har!
    Jo jag vet fast de har ju inte byxorna Nu får allt fler shoppar ta in flodisarna!!!
  • J essica

Hej tjejer!!!

Hade tänkt läsa igenom allt ni skrivit men jag gav upp efter et par sidor

Idag har det bara blivit budgetshopping på Lindex. Väntar på att det ska komma flodhästar byxor!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9