Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

tvåsmå skrev 2008-03-05 22:01:42 följande:
    Hahahaha
  • Tildamamman

Vad ska jag ta för storlek i Katvigs suit??

Från de gamla kollektionerna sitter 80 precis lagon och jag har påbörjat 86. Lillebror är 71cm lång.

Dessutom undrar jag hur vårens tröjor är?? Dotterns 110:a från i höstas är verkligen på gränsen. Är vårens lika små?

• Tildamamman

Ja, jag tyckte mig också läsa det... Men även jag har förträngt slutsatsen. Att köpa 80, vet jag bara inte om jag vågar ??

Lina med Liten skrev 2008-03-05 22:15:36 följande:

Jisses jag har redan glömt vad Angelinah sa... Men jag TROR att de va större i vår...
  • Tildamamman

Hm, det här var kvällens kluring... Ska du tvätta i dagarna ;-D??

Bra val att joina oss förresten!! Sura gubbar kan man slänga ut i garaget !

Angelinah skrev 2008-03-05 22:58:41 följande:
    alltså jag tycker det är rätt stor skillnad på höstens 86 o vårens 86, iofs e ju som sagt vårens inte tvättade än å de kan ju hända de drar ihop sig både på längd o bredd..ida hade kunnat ha 80 på vårens tror jag!
  • Tildamamman

Du gö rmig bara veligare . Våra små är ju jämstora då, men jag vill gärna att Lillebror ska hinna använda suiten också. Som det är nu så hinner han ju inte med allt i garderoben .

Lina med Liten skrev 2008-03-05 22:59:09 följande:

Hmmm ja du... JAG kommer ju att ta 80... Thea är 72 cm...
  • Tildamamman
    Nej, du säger ju det! Men i vår kanske ett par badbrallor kan få smita över tröskeln iaf ??
    isold2003 skrev 2008-03-05 23:02:51 följande:
    Jag ger upp! 30 sidor och FL segar, jag har inte en chans att läsa ikapp. Det verkar osm det mest handlat om IdaT iaf och då behöver jag ju inte känna mig så stressad. Där är det jag som är outsidern, inget IdaT över tröskeln här hemma
  • Tildamamman

Åja , ett par att byxa behövs väl.... Man skulle kanske smyga ner ett par i din brevlåda och se om det uppstår kaos .

isold2003 skrev 2008-03-05 23:06:01 följande:
    Näpp, har redan badbrallor från förra säsongens pop rea Till båda. Så det så
  • Tildamamman

Gahh! Vad fint med Po.pbrallorna!!

Angelinah skrev 2008-03-05 23:06:42 följande:
    chansar att de  vårens du vill se  :)
  • Tildamamman

Fast egentligen är de väl inte så grabbiga??

Själv hoppas jag på att dottern behåller baddräkt på i år! I fjol slet hon av sig den så fort hon doppat sig och den blivit blöt. Och vem har tio baddräkter med till playan?? .

Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:06:29 följande:

De är så söta!!! Jag pillade på dem idag. Men där får jag nog dra gränsen för min unisexverksamhet
  • Tildamamman
    Jag blev allt bra sugen!! Passar det även med de blårandiga Po.p brallorna tros ? Nu är det ju dessutom 15% på Polarns kläder.

Ikväll pågår övertalning av mannen. Han tycker vi ska ta en valp i kullen vår hund kommer bli far åt (om allt går bra...). Medan jag tycker vi ska ta valpens pengavärde. Tänk vad fin shopping jag kan få för de pengarna !!
    Buttelina skrev 2008-03-05 23:11:51 följande:
    KÖÖÖP
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9