Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duktig kicka! Hur gammal är hon nu?

jompa skrev 2008-03-06 13:28:04 följande:
    Helt OT men titta vad duktig min lilla tjej har blivit, det har gått så fort på sista tiden.
  • Tildamamman

Skönt att det går frammåt, jag vet ju att ni varit lite otursdrabbade!

Hoppas det lättare lite nu när sommaren närmar sig.

jompa skrev 2008-03-06 13:32:23 följande:
    Hon är 9mån men efter alla sjukdomar har hon ju halkat efter lite så jag är bara så glad att hon kommer nån vart nu.
  • Tildamamman

Jag var med om ngt liknand eför ett tag sedan. Men då var ursäkten att hennes barn hade budat. Eftersom bud är bindande tycker jag gott hon kan köpa jackan av dig. Sedan är det väl upp till henne om hon vill behålla den eller sälja...

jompa skrev 2008-03-06 14:17:30 följande:
    Gahhhh jag blir galen. Sålde precis en jacka på T och innan auktionen gick ut så hade köparen frågat om hon fick vänta med betalning till bb vilket är helt ok för mig. Får nu ett mail där hon skriver att det är så pinsamt men de har precis fått en jacka av svärmor en likadan som det inte är bytesrätt på eftersom den var köpt på rea, så nu vill hon inte ha denna. Hon erbjöd sig betala mina avgifter på T men varför ska folk strula så .Vad skulle ni gjort?
  • Tildamamman

Vilken lite söt docka !!

NovJenny skrev 2008-03-06 13:39:10 följande:
    Nu har jag tagit bilder på Lilly i sin nya fina dress. Tyvärr spydde hon ner den på en gång, blev arg och skrek. Så blev inte så många bra bilder.
  • Tildamamman

Ja tröstshoppa lite, det är du värd !!

Jag har faktiskt tröttnat på strulpellar så nu kör jag stenhårt på att bud är bindande. Innan var jag alldelles för snäll tror jag...

jompa skrev 2008-03-06 14:45:26 följande:
    Jag har lagt ut den igen nu och hon skulle betala mina avgifter, orkar inte hålla på men jag förstår mig inte på folk ibland.Måste nog tröstshoppa lite
  • Tildamamman

Vad tror ni om Katvigs rosa tights i 92 till dottern på 3½ år? tror ni de blir snygga som capribralla? Eller ska jag satsa på midiappel hellång??

• Tildamamman

Hejjar för Katvig!! De är ju så fina så man behöver alla färgerna!

jompa skrev 2008-03-06 14:48:37 följande:
    Hmmm vad ska man handla då? En Kikkid omlott tröja eller lite mer Katvig?
  • Tildamamman

Råd mig !

Tildamamman skrev 2008-03-06 14:51:12 följande:
    Vad tror ni om Katvigs rosa tights i 92 till dottern på 3½ år? tror ni de blir snygga som capribralla? Eller ska jag satsa på midiappel hellång??
  • Tildamamman

I så fall rosa ja..

Lina med Liten skrev 2008-03-06 14:58:44 följande:

• Tildamamman

Är inte Katvigs byssor ganska töjbara nertill?? Hm, jag ville minnas det, men har kanske fel?

Angelinah skrev 2008-03-06 14:58:52 följande:
    Blir de inte lite tajt nertill som capri? rätt smala nere ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9