Tyvärr inte. Men kan kanske ta en i morgon? Annars finns själva tröjan på bild i mitt galleri men utan Noel
ja gärna om du orkar..kulle vilja se hur kragen sewr ut när den e på, om den är större än en pike tröja och hur stor rigning det är runt halsen... lite john travolta stuk på den eller hur??
god kväll!!hur hoppas de här då inte suttit ner många minuter idag öh, rensat förrådet å kastat massor!! Fick nåt ryck o nu e de nästintill tomt där inne *duktiga jag*Familjen tog en prom ner till so.cute åxå och jag passade på att klämma lite på Hummel o den underbara levis jeansklänningen *vill ha*Om nån stackare e utan lurvfleece overall å gillar den blå med röda kanter o väder i luvan så finns den där i 86..
åå vad du e duktig.. men icke kasta...sälja på tradera massor så ida kan få lite fler kläder
Ja. Jag gör det. Den är lite John Travolta stuk och mycket vidare än Pikékrage. Den är dessutom lite V-ringad. Kort kommer imorgon i BT! Om han vill modella.
SHHHHHHHHHHHIIIIIIIIITTTTTTT COOOOOOOLLLLLLTTTT till när man ska grilla sena sommar kvällar eller när man ska in till stan o äta glass... den vill jag oxå ha!!
ja, vilken fin färg det var! den ska jag hålla ett öga på jag är svensk och min sambo kommer från Bolivia. Emilia har färgmässigt hamnat precis mittemellan oss ni då?
ja hon e helt fantastiskt söööt... min man är från venezuela och jag är halv italienare och halv svesnkt blandat med dominikaskt hehehe så mina bara fick bli en super blandning stackarna...
Ääh, hjälp mej nu.Nu SKA jag beställa IdaT tröjan, storlek 80 eller 86?Skrutt väger 8,5 kg och är 76 cm lång.Har beställt 86 i bodys, men mest för längdens skull.