-
Buttelina skrev 2008-05-20 19:44:11 följande:jag vet haha, visst är det fult!Håller med om att kvaliteten säkert är bättre på pop, men helt otroligt att de får lov att göra så lika kopior...SmillaMilla skrev 2008-05-20 19:46:35 följande:Åh vad härligt! Gillar nanoous cirklar men inte deras kvalite, då tycker jag pop är bättre. Måste genast kolla in deras hemsida.
-
Ha det bra ikväll!
Lägger in bild imorron bitti på underbara idat lila anoraken som Emma premiär-använt idag!
Ska åka o jobba, haj o ivaj -
Tack för infon!Camellis skrev 2008-05-20 20:34:47 följande:designskyddat ska det stå ju
Kul att få läsa hur det verkligen är, o inte bara vårt pladder, pölsekäringar..
Gomorron alla!
Ska lägga upp nån bild o läsa ikapp nu när jag käkar frukost innan det är dax att gå o soooova.. -
Fick mail från luckylittleme
20 % rabatt på allt utom:ej redan nedsatta varor, leksaker/interiör samt nya sommarvaror från Småfolk kommer under veckan)
ange kod 20 %
gäller till söndag. -
Letade upp mailet o läste: i kommentarsfältetCamillaJ skrev 2008-05-21 09:35:08 följande:God morgon ... vart skriver man in koden???
-
Ja, där gissar jag oxå på!belladona skrev 2008-05-21 09:37:10 följande:i högen med tradera kläder
-
Hur är villervallaklänningarna i modellen? Nån som har bild? Ser liiite ut som nattlinne på deras dumma ritade teckningar
Menar inte den som är med axelband, utan de randiga o med stjärnor..
-
Tack!Buttelina skrev 2008-05-21 10:07:47 följande:klänningen ligger lite på hennes rumpa på denna bilden den är med "figurformad" irl
-
Röda leggins under regnbågen??
Bara regnbågsklänningen?
O turkosrödrandig tshirt till Lucas o turkos byxa (han har ju turkos stjärntröja o turkos shorts)
OOOOO men VARFÖR finns inte regnbågen i kortärmat för????? -
asch
går o lägger mig o väntar med att beställa tills jag är liiite piggare
Jobbat inatt o är sjukt trött efter en riktigt riktigt stressig natt med många spring till förlossningen samt haft hand om en ordentligt sjuk liten bebis..
Gonatt på er!! Hoppas ni får fint väder, här är kanonfint nu! (har ju jag nytta av som ska sova)
hoppa lugnt............... eller not!