Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-05-24 22:26:32 följande:
    kom du ihåg rabattkoden? Vilken velour fnular du på?Fan vilken cool låt Frankrike hade!
    Finns där kod på pluddevutten?
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-05-25 00:09:29 följande:
    Ok. är det alltså bara rabatt på 20% om man handlar över 350 kr? Fick för mig att det var fraktfritt över 350 kr. jag är nog aströg eller trött nu...Och Ryssland vann!! Trist att Putin har sån makt så alla gränsländer inte vågar ge annat än 12 poäng.
    ja det är 20 % rabatt OM man handlar för över 350 kr. Sen har dom väl frakt oxå, 29 kr tror jag..
  • jojoa75

lillronya
    Håller med Zvartaliljan om linnet, tajt i strl.. Har köpt 116 till Lucas i linne från Molo, han kan lätt ha 110 i tröjor, både långärmade o kortärmade molosar.
    har mailat dig förresten..

Uj, knepig svenska, feber o lite förkyld, ska slänga mig i soffan o kolla in inspelat greys anatomy!

• jojoa75
    Jen80 skrev 2008-05-25 22:09:40 följande:
    Ja, jag vill ha både den blommiga sommarsuiten och när du ändå nämner den så är ju den suiten med äpplen helt ok ... Blir lite dyrare där än på Popplilopp + att det blir frakt... för det är inte fraktfritt nu eller?Hur tycker du deras bodysar sitter? Ava har bara elefantbodyn, men de ser så breda ut...
    jo visst har väl funkybaby fraktfritt månaden ut? eller kommer jag ihåg helt fel nu?
  • jojoa75
    Jen80 skrev 2008-05-25 22:13:24 följande:
    Ja, jag har lite lite för mig det, men hittar det ingenstans...
    Hittade det, det står på första sidan, precis ovanför småfolk sommarsuitarna
  • jojoa75

fick mail från melike, de firar ett årsjubileum denna veckan med nya erbjudande varje dag (lät ju lite spännande )
    Med start imon 26/5

• jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-05-25 22:40:32 följande:
    Jag gillar inte riktigt Plastisock..  VI hade iofs en brun cirkus t-shirt som höll sig jättefin, men i höstas fick äldsta dottern tröja och kjol i black applefield och de blev jättefula efter 1-2 tvättar. Alldeles vitluddiga.. Så jag slängde dem faktiskt idag..  Dottern gillade dem skarpt, men nu rensade jag undan lite i hennes byrå och då fick jag nog..
    Håller helt med om blackapplefield, de har använts till slit o släng tröja här hemma. Grymt dålig kvalitet på den! Vitluddig, noppig, blekt. Likaså med villervallas vita tröja med svarta stjärnor som jag köpte samtidigt, likadan i kvaliteten...
    Tjejtriss skrev 2008-05-25 22:46:09 följande:
    Vad fick du för stora paketet? Nyfiken
    o jag är nyfiken på vad det var för stort paket
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-05-25 23:03:31 följande:
    Måste bara visa mina söta korvungar. Förlåt ot...
    Otroligt söta syskon!!
  • jojoa75

Heeej!
    Kan ju verkligen inte åka på nån lagersalg nu.. Csn o mög, renovering o allt tradigt... Dessutom jobbar jag hela helgen, fast det är ju iofs en mindre detalj

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9