Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

lillahbg skrev 2008-05-23 18:26:51 följande:
    Det vi reagerade på var hur elakt man kan utrycka sig om en butik man knappt handlat i.
    Knappt handlat i stämmer inte i mitt fall iaf...
  • jojoa75

attans oxå.. skulle ju va tyst... Hemlis

Jaha, planer för helgen då? Själv är jag o sambon ensamma ikväll, har ätit god takeout, tyvärr inget restaurangbesök som planerat eftersom vi båda är förkylda o lite halvrisiga..
    Barnen är hos min mamma o jag ska bjuda ut mamma o hennes resp imorgon på hamnkrogen i Båstad, har ni vägarna förbi Båstad nån gång så rekommenderas det stället varmt! Trevlig miljö, fin uteservering, kanonbra service o otroligt god mat! Dessutom planeras ett besök på Rackarungar utanför Båstad, en trevlig affär som säljer danska kläder, ska bli kul, har inte varit där på ett tag. O så en ansiktsbehandling i morrron fm..
    GÖTT!

• jojoa75
    J essica skrev 2008-05-23 18:59:40 följande:
    Åh va härligt det låter Vi är 50% barnlediga imorgon Linnea ska sova borta så det kommer bli luuungt hemma
    mm ska bli en skön helg, o så morsdag på söndag! Nice..
  • jojoa75
    CamillaJ skrev 2008-05-23 19:11:11 följande:
    God kväll.. har precis grillat!!När jag skärde fläskfilèn så skav jag mej i fingret mitt i knölen i fingret vet inte va det heter inte knogen men ja där man böjer fingret hehe.. ÅH!!!!! Det bara rann blod det slutade inte sen nu så blödde de igenom fick jag byta och det började rinna igen ...ÅH fy jag har inte ens kollat på det ALDRIG jag klara av sånt men inte på mej själv Fy fan va ont det gör!!!!!!!!! Nej nu ska jag gå och äta godis så jag bli lite gladare haha!!Strålande sol och värme här...*Underbart*
    usch då.. *kramar om o blåser på det lite*
  • jojoa75
    Angelinah skrev 2008-05-23 19:13:58 följande:
    isch    skurna fingrar e INTE trevligt, gör så attans ont!!!funderar på å ta familjen till poppilopps invigning i morrn faktiskt    tror de minsta skulle tycka de va skoj å sen kan ju mamma spana lite kläder under tiden
    Fick oxå mail om det tidigare, låter hur mysigt som helst!
  • jojoa75

Har inte haft tid att kolla bt i em, gick dit nu, vilka fina bilder!!!
    Åh, längtar tills jag får hem den fina småfolktshirten! Sååå fin den är på Ida, Angelinah!
    Belladonna: vad gulligt att hon vill ha pappas skor när hon saknar honom...

• jojoa75
    Tildamamman skrev 2008-05-23 19:24:53 följande:
    jojoa - ditt lilla spöke .

Fattar inte hur jag ska få dit min gröna plupp igen
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2008-05-23 20:29:33 följande:
    Jag behöver tips tjejer!Jag är hjärtligt trött på dödskallesockar och pirater som tycks vara det enda som finns till små killar förutom enfärgade strumpor. Var är alla fina strumpor???? Tips på märken? gärna randiga, rutiga osv.stl 18-21 ca.
    Katvigs är fina, finns på matador är det väl?
    ängeln83 skrev 2008-05-23 20:28:14 följande:
    Jodå, vi har nog hämtat oss, sambon var nog mest medtagen, eftersom han var den första som såg allt blod och dessutom fick vara med under narkosen, vilket han blev helt knäckt av.Ha ha, jadu, det får inte bli nån vana att han alltid ska köra minsann
    Skönt att det gick så pass "bra" som det gjorde med skrutt! Söt han är i sin småfolk tröja!
  • jojoa75

Oo poppilopp har fått in mer verkar det som, lite gröna äpplen o några orangerosa..
    Jisses, nu måste jag gå härifrån
    INTE shoppa mer just nu iaf!

• jojoa75
    jompa skrev 2008-05-23 21:09:19 följande:
    Nä hon äter inte, hon blir oftast lugn om hon får ligga i min famn och dra i mitt hår, men detta får ju till föld att jag inte kan sova för det gör skit ont när hon drar, och får hon inte ta håret blir hon förbannad.
    Min kompis minsta tjej ligger o ska fnurra i min kompis hår hela tiden, hon är som mig, lite självlockig, så hon vaknar varje morgonen med största håret nånsin, typ "Hair Spray" Dessutom, som du säger, så gör det ju ont..
    Hon köpte sånt där löshår på Gallerix, du vet sånt som finns både som rakt o som lite krusigt som man sätter som ett totte-band runt sitt vanliga hår. Nu "fnurrar" Maja på dessa istället, de byts ut med jämna mellanrum (inte så dyra) o min kompis sover mycket bättre o har normal morgonfrissa på morgonen
    Kanske värt att testa iaf?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9