Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Men vad tusan?? Fick bara fel meddelande när jag skrivit långt inlägg..

Jaja, tack för idag, lollypop o lillronya!! Supermysigt! Gör gärna om det, kanske inte på ett par veckor dock.. Visakortet måste svalna först

• jojoa75
    Buttelina skrev 2008-05-29 23:54:55 följande:
    jojoa: söt lilla tjejen! hon är så go! har en liten ot fråga till dig.. meandis godisråtte klänning.. den orange.. vad kostar den och vilken strl skulle du rek till isabel? hon har 92/98 i tex villervallas klänningar..
    Har svarat inne hos dig! Tack hälsar Emma!
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2008-05-30 00:12:43 följande:
    haha ja det ser ut som det gått varmt idag va?!? Fast myyyycket fint blev det!!
    Japp, det gjorde visst det... Oskyldig

Ja, grön lugg... hmm..  ska ta o gömma de där färgsprayerna nån dag.......

O japp, hon har en flyttkartong i hennes rum, våran katt fick fem goa små kisebebisar häromdan

O Pussel ligger nästan alltid i Emmas rum, så vi valde att låta henne föda där o bo där med dom, har bonat ordentligt till henne så klart med massa av barnens gamla bebisfiltar.

Och ja, jag är skadad.. älskar kläder, så jag hänger inte in Emmas klänningar i Lucas garderob (hon har ingen egen än, hon har stor byrå bara), de hänger på hennes fönsterbräde så att man ser dom! Hon gillar det oxå, går o tar en klänning o vill "PLOVA"
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2008-05-30 00:26:27 följande:
    Mysigt me sommarstuga!! Vart letar ni då? kanske bättre investering än kläder
    Japp, jag vet.. Jag är tossig!

Emma gillar det oxå, att gå dit o välja, ska försöka fixa en större garderob till henne, men får bli lite senare, har fullt upp med andra renoveringsprojekt först. Så tills dess får de hänga där på parad!

Finns inte en chans att allt som hänger där får plats i Lucas garderob
  • jojoa75

Kikar in en snabbis...
    Blev en småfolk långärmad tröja blå med bilar småfolk till Lucas o så en massa pärlor, flera paket o snoddar, sonen kommer bli överlycklig o tösen med så klart! De gillar att hålla på att pyssla med sånt..
    Allt för bara 340 spänn *fynd*
    Tack för komplimanger om Emma o shoppingen igår! Läste lite snabbt ifatt nu. Nej hon är inte nyklippt o japp, har gömt hårfärgerna nu!
    Dock kommer jag inte klippa hennes lugg själv nu, det får sambon göra eftersom jag misslyckades så förra gången..

• jojoa75
    lillronya skrev 2008-05-30 14:48:38 följande:
    Tack för igår!
    tack själv! Hoppas att du mår bättre idag!
  • jojoa75

Buttelina - fy vad dåligt gjort av mäklaren, knepigt skött affär! De brukar ju vara intresserade av lite budgivning.. Tycker jag gott att ni kan säga till mäklaren oxå, att ni är grymt besvikna på hur de skött affären, att ni visat klart o tydligt att ni är intresserade o att ni hade budat över om ni hade fått möjligheten..

• jojoa75

Lite OT..
    Vilken strl går Lindex shortsen upp till?

• jojoa75
    lillronya skrev 2008-05-30 16:01:43 följande:
    80, tror jag. Men de är ganska rymliga.
    ok. vete tusan om jag vågar då, med tanke på att hon har 92, 98 i en del lindex..
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-05-30 16:33:15 följande:
    Nja det går nog inte då.... Men fina är de.
    Ja, de ser kanonfina ut ju!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9