Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

terezita skrev 2008-03-08 21:56:00 följande:
    har haN LÅNG ELLER KORT ÖVERKROPP?
    Hum, ganska lång ialla fall lång mot benen. Eller så har han normal överkropp och långa ben
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    lillronya skrev 2008-03-08 21:57:30 följande:
    Spännande nu! Då kan jag ju vänta med att beställa tills du fått dina grejjor så det  blir rätt stl till oss.
    Perfekt va?!
    Lovar att rapportera när jag fått tröjorna, Poppilopp brukar ju vara snabba så jag hoppas få dom på tisdag.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-03-08 21:58:50 följande:
     Det är så man gör när det blir för svåra val. Då shoppar man mer istället
    Och det händer alldeles för ofta
  • ängeln83
    litefruser skrev 2008-03-08 22:20:06 följande:
    Kikar in här för att fråga er som köpt idaT:s hajkläder varifrån ni gjort det? Jag vill också ha, men "min" nätbutik har inte fått in dom. (Orkar inte leta i alla länkar ovan.... )
    Freshmilk, Poppilopp och Krumelur har hajarna.
  • ängeln83

Här har man varit uppe 1 timma nu, det går verkligen inte sova längre när man gått upp kl 6 hela veckan.
    Idag blir det stor röjjning här hemma, skrutt ska vara hos mormor hela dagen.

• ängeln83

Tråkigt väder här också, hade tänkt ta en morgon promenad men den lusten försvann ganska snabbt, regningt och blåsigt.

• ängeln83
    jompa skrev 2008-03-09 08:15:24 följande:
    Såg att du shoppade lite igår . Fin fina kläder.
    Jajemensan
    Satt och velade hela dagen om vilken av dom 2 tröjorna jag skulle välja, till slut blev det båda två

Så nu väntar vi hippos, apor och lejon i lådan i början på veckan.
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-03-09 08:24:49 följande:
    Kul och bra val att ta båda, själv har jag två paket att vänta i veckan Ett från Eleraff och ett från Spojl.
    Visst var det Hade jag bara köpt en av tröjorna så hade jag bara ångrat att jag inte tog båda och hade förmodligen beställt den andra i alla fall

Vad har du beställt för nåt då?
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-03-09 08:40:13 följande:
    Ja vad har jag beställt, jo en Katvig body i grön/blått, en Kikkid velouromlott tröja, en Molo body i bubbelgumsfärger (orange/rosa) och en tröja i krusidull mönstret.
    Låter som en härlig beställning
    Fick hem den grön/blåa Katvig bodyn i fredags, den är såå fin, dock lite stor, så den får nog hänga i garderoben lite till.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9