Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Idag blir det mest hopping åt mej själv, går loss rejält på T just nu
    Kul när man fyndar.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-01 20:39:18 följande:
    vad hittar du för ngt?? *nyfiken*Jag hittar aldrig nåt på T åt mig själv, fast häromdagen lyckades jag göra ett kap *kuligt*
    Inga speciella kläder, men billiga
    Detta än så länge, sen väntar jag på en massa som går ut kl 22.
    http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=65253455
    http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=65150132
    (inte mina auktioner)
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-01 20:49:36 följande:
    Vilka fynd!Vågar aldrig köpa till mig själv annat än handväskor och sånt!
    He he, byxorna har jag provat i Bik Boks affär, så dom vet jag passar, annars kan det vara lite lurigt, speciellt med byxor, toppar brukar passa.
  • ängeln83
    loveliva skrev 2008-06-01 20:49:47 följande:
    Jag hittade en sommmarsuflett på T Och vann den Såg att du också budat på den.
    Ah, Grattis
    Var det den svarta? Den hade jag totalt glömt bort, tur för dej det
  • ängeln83

Ajust ja, nu är äntligen solskydds dräkten ifrån Mala beställd, det blev en heldräkt tills slut, alla 2 delade var ju slut i skrutts storlek, så valet blev ganska enkelt till slut, visade den för sambon och han tyckte den var super cool

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-01 21:24:08 följande:
    Är det samma som Milos? Vilken storlek tog du?Funderar om man ska ha en till grekland sen...
    Jopp, likadan som Milos, samma färg också.
    Jag tog 3 år, skulle kanske räckt med 2 år men jag vågade inte chansa eftersom inga andra heldräkter passar på skrutt, och det gör ju inget om den är lite luftig heller.

Den blir perfekt här hemma, när vi ska till solarnas ö Gotland i sommar och på utlandssemester till hösten
  • ängeln83
    loveliva skrev 2008-06-01 21:29:06 följande:
    Bara en svart sommarsuflett till buggan på T Ängeln- Vart åker ni i höst? *nyfiken*
    Vi har inte riktigt bestämt vart vi ska åka än, nåt tips på ett fint land att åka till i september?
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-01 21:32:36 följande:
    Grodan- vilka söta barn i Molo och Småfolk! ok. Vad kostar dem? Vart ska ni i höst?
    369 kr kostade den, och så frakt typ 39 kr eller nåt, det är den värd

Vi vet inte riktigt vart vi ska åka än, katalogerna ligger uppslagna över hela matsalsbordet
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-01 21:37:38 följande:
    Jag skulle vilja åka till Sicilien eller Sardinien men för vår del blev det Grekland. Spanien är ju också skönt. OM man ska någonstans med rimligt resavstånd. Annars finns ju massa roliga länder...Sydafrika, Australien mm mm.
    Grekland är ju fint
    Det får inte vara allt för lång restid, har fullt upp med att hålla skrutt vid gott humör dom 20 min det tar till Jkpg, han hatar att sitta stilla, mycket hinner iof hända på ett halvår.
  • ängeln83
    isold2003 skrev 2008-06-01 22:09:12 följande:
    Du fyndar verkligen ikväll! Helt ny garderob under 100:-!
    Åååå va kul detta är
    *away letar fler fynd*
  • ängeln83
    Lina med Liten skrev 2008-06-01 22:23:54 följande:
    FYND är ordet!!! Snyggt jobbat!!
    Hel nöjd är jag Hoppas det uppskattas.
  • ängeln83

Fantastiska skatt

Första gången som jag verkligen fyndar på T, å oj va skoj det är
    Skulle kunna sitta uppe hela natten.

• ängeln83

Godmorgon

Kl 6 vaknade skrutt idag, men sambon var snäll när han kom hem från jobbet och lät mej sova tills kl 8 innan han gick och la sej.

Men fy vad dåligt jag sovit inatt, 29 i sovrummet, ikväll får vi nog minsann flytta ner i gillestugan.

• ängeln83
    Angelinah skrev 2008-06-02 08:53:39 följande:
    God morgon i tråden...Måste aktivera mig med något, annars faller jag i bitar... Det gör för ont helt enkelt..Vi fick igår tillkalla polis då vi inte fått kontakt med mamma på en vecka.. dörren låst inifrån, tv på..polisen ringer lås smed som borrar upp dörren.. polisen går in... å meningen vi får höra när dom kommer ut kommer jag aldrig glömma..."hon är död"  orden ekar i huvudet om o om igen... man tror inte på det.. tror fortfarande inte på det... hon sitter där och tittar på tennis... min lilla mamma.. 54 år blev hon..  dog ensam framför tvn...förlåt att jag skriver här om detta.... men jag vet inte vart jag ska ta vägen med sorgen... och för mig hjälper det att skriva... ni behöver inte kommentera om ni inte vill.. detta är ju en glad tråd.. och mitt inlägg försvinner bakåt fort...Och ni som väntar på kläder av mig.. hoppas ni kan vänta några dagar... Kram på er och tack för att ni läste... 
    Men lilla vännen, usch, fick kalla kårar här.

Alla världens kramar till er.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9