Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Åh fick just detta mail från Eleraff.

"Grattis till vinsten och välkommen att hämta den på Ölandsgatan 5, eleraff.se. Vi öppnar klockan 11.00."

Jätteroligt, men vad fasen är det jag har vunnit då?

• Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-05-17 18:47:02 följande:
    Gokväll!Zvartaliljan- ursnygg stickad overall till maia. Kollade efter den nu men den verkade vara slut, vilket pangpris. Jag e rätt sugen på urbanelks stickade overall också.Även denna e jag sugen på, nån som har en sån och vet hur den sitter på? och hur den funkar med den där öppningen därbak??shop.babyclothes.se/bodysuit-orangeoffwhite-t...
    Ja det var ju verkligen ett pangpris *glad* Jag köpte den blå med röda kanter också i både 86 och 92 För det priset kan de ju användas till dagis.
  • Zvartaliljan

Åh vad FL krånglar här ikväll!! Men då fick jag i alal fall lite tid för tradera så nu fick jag ut ett lass till. Nästan 80 auktioner ute nu, tror aldrig jag haft så många förut! Blir nog inte roligt o packa sen alltså     

• Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-05-17 21:40:16 följande:
    Grattis till din vinst, härlig färg
    Duntoffla skrev 2008-05-17 21:45:15 följande:
    Grattis! Vilken mysig!
    ja jag älskar ju grönt på Maia Garderoben svämmar över av gröna plagg nu
  • Zvartaliljan
    maugu skrev 2008-05-18 09:44:06 följande:
    Men visst är Milo lite lång och tung?Dvs i förhållande till G? G var för en månad sedan 77 cm och vägde 9,3...
    Maia kan ha 74/80 i Småfolk och hon är ju 85cm lång. Väger visserligen samma som din lille kille men jag tror nog att om hon kan ha den storleken så kan han det. Hon kan ha 86/92 också men då sitter de väldigt löst.
  • Zvartaliljan

Mini - grattis till 2-åringen Snart har jag en här med, bara 10 dagar kvar nu ju Vart tog våra bebisar vägen???

• Zvartaliljan

OT men jag måste visa upp den nya vagnen som jag just ropade in på tyska e-bay (tack Maugu för tyskhjälpen ) för knappt 900kr inkl.frakt! *billigt*

">

kolla in filmen!
  • Zvartaliljan

Angelinah
    Så bra att byxorna kom nu! Blev orolig där ett tag ju...men vad lustigt...på bilden ser de ju helt olika stora ut E dom det eller är det bilden som luras?

Denna tröjan passar i alal fall perfekt ihop med limebyxorna.

• Zvartaliljan
    CamillaJ skrev 2008-05-19 17:13:56 följande:
    Zvartaliljan : Såg att du hade vunnit från eleraff har du hämtat det ännu? Nyfiken på vad det va? Min kompis fick mejl idag om att hon vann
    Ett par fina bobuxtofflor med ballonger på Perfekt eftersom hon fyller snart ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9