Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Trossens mamma skrev 2008-03-05 21:48:39 följande:
    www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=7...www.keltainenkettu.fi/product_details.php menar jag ...är snart tösens
     Jättefina!
    melizza skrev 2008-03-05 21:42:40 följande:
    den rosa/vita menar jag
     Den finns bla på Spojl.se

maugu-du som möjligen vet hur går den nya kollektionen av Molos suits på tradera?
  • Duntoffla
    maugu skrev 2008-03-05 22:04:09 följande:
    Inte superbra precis-fick ca 220:- i snitt för stjärnsuitar och bilbana..det som gått "bra" är uttersuitar
    Det var det jag trodde. Såg att du hade ett par ute men hann aldrig se vad de gick för. Har två helt nya men vet inte om det är värt att sätta ut dem.
    maugu skrev 2008-03-05 22:04:46 följande:
    Släpper in..
     Tack!
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 22:26:04 följande:
    ja.... jag kollade på din body så jag tyckte att den va märkligt lik... Dessutom ser man ju lite av din signatur i hörnet... Bra att du redan hade koll på den!!
    Jag fick tips från Angelinah igår. Mailade T idag och de har sagt att jag först ska maila säljaren själv och händer inget så går de in. Dessvärre tar ju allt tid och jag vill ha bort den nu! Om man nu ska sno, så sno snygg så att inte min sign syns. På den andra (förra bildtjuven) så står det ju i annonsen att varan är använd men på bilden (min bild) visades den som ny med etikett kvar. Hur klantiga får folk bli? Och hon sa att hon absolut inte tagit min bild... hoppas den annonsen ryker imorgon.

Folk kan väl fråga.

Sorry OT!
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-05 22:28:58 följande:
    just fått hem en sur jädra gubbe *fy för nyss hemkomna surisar* ni e mycket trevligare så han kan sitta där o muttra!!
     Trist med citroner! Han kan väl sitta där i sitt hörn och sura
    Angelinah skrev 2008-03-05 22:30:16 följande:
    va!! e den inte borta än???
     Nope! Den första mailade jag säljaren som påstod att hon inte tagit min bild. har anmält den men inte hört ngt än. Den igår mailade jag Tradera direkt. Fick svar idag att jag måste maila säljaren själv först och be denne stänga auktionen. Annars kommer Tradera göra det men då behövs min bild högupplöst (bifogade den jag lagt upp men den är ju minskad för att få plats inom deras normer) och jag sparade ju inte den högupplösta utan bara den jag redigerat och förminskat. Hoppas att det går ändå. Inget ljud från säljaren än.
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-05 22:38:17 följande:
    återigen, inte sjutton kan man väl stänga sin egna auktion med bud???då ska jag avsluta mina auktioner som går dåligt i fortsättningen en min innan avslut
    Nej, jag tänkte inte ens på det. Har mailat dem nu och sagt det. De lär ju får stänga ner den. Dessvärre tror de väl att jag kommit över bilden någonstans "offentligt" om jag inte kan få fram orginalbilden men jag har alltid bara sparat den som jag minskat ner och slängt orginalstorleken. Hoppas det inte blir strul nu. Så irriterande när bilden finns i min burk.
  • Duntoffla
    toveca skrev 2008-03-05 22:14:59 följande:
    Hej på er.Kikade lite i er bildtråd och nu måste jag fråga:Var köper man den snygga t-shirten från Moon Kids?Och VAR får man tag på en sådan där underbar velourdress från Småfolk som din pojk hade på bilden Tjollabolla? De kanske inte finns längre?
     Moon kids finns på Rackamaja, Skunk.se, liten på landet...
  • Duntoffla

menade förstås Miniskunk

Angelinah skrev 2008-03-05 22:44:57 följande:
    Jag hade inte den stora bilden kvar när jag anmälde, utan min bild från fl köposälj o den va rätt liten
    Angelinah skrev 2008-03-05 22:44:57 följande:
    Jag hade inte den stora bilden kvar när jag anmälde, utan min bild från fl köposälj o den va rätt liten
     Då borde de ju funka. Hoppas
    Angelinah skrev 2008-03-05 22:43:09 följande:
    nä, eller hur!!hoppades iofs de kanske va en ny funktion *räddare i nöden knapp* "gahhhh min molo ligger på 7 spänn å så tryck på lilla knappen "
     Det vore super. Då skulle jag våga slänga ut lite saker
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9