Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-08 13:27:19 följande:
    uuuppps råkade visst beställa lite från eleraff. en gul velourbodysuit och ett par blå velour byxor  
    Åh vad härligt. Det låter som en underbar färg till våren. Har de rea?
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-03-08 13:35:07 följande:
    nä, det är vårnya gula. den är sååå fin. går nästan över i orange. förhoppningsvis har jag den på tisdag, då kommer det bilder på den
    jag är nog blind hittar inget sådant på eleraff
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-03-08 13:41:23 följande:
    de blå finns på matador oxå..
    haha då var det inte så konstigt.
    Buttelina skrev 2008-03-08 13:44:43 följande:
    www.matadorkids.se/index.php&pro...denna är det!! oemotståndig!!!
    oj hjälp vad härlig!
  • SmillaMilla
    isold2003 skrev 2008-03-08 14:01:54 följande:
    Lite ika kanske men bara lite ju
    de måste ju ha använt samma designer eller något. för visst var det någon som har handlat från dessa shoppar? Pålitliga?
  • SmillaMilla
    jompa skrev 2008-03-08 14:08:55 följande:
    Tror att de är typ samma ägare på de butikerna. För de har lika kläder i båda shopparna.
    ja precis,

nu är det i alla fall beställt ett katvig lakanset, så nu blir det fram med symaskinen så kummer buggan att bli dansk pimpad
  • SmillaMilla
    isold2003 skrev 2008-03-08 14:14:57 följande:
    Det kommer att bli sååå snyggt! Jag är sugen på ett katvig lakanset till lillkillen men jag har ung lika många laknset som mololinnen så jag kan inte riktigt motivera det
    haha ja och då är det ju inte få inte.

Jag tyckte att detta setet nästan var billigt, i jämförelse med vad ett vanligt tyg kostar i sybutiken så. Och förhoppningsvis räcker tyget till både sufflett och sittdelen
  • SmillaMilla
    isold2003 skrev 2008-03-08 14:19:35 följande:
    Var beställde du ifrån?
    curiosa blev det. Läste att de kunde dra bort momsen så jag gjorde ett test .-)
  • SmillaMilla

Oj shit! Håller på att tvätta. Glömde sveas rosa  kikkid dress i velour kvar i tvättmaskinen och slängde in en vit 60 tvätt. Blev ganska paff när jag öppnade luckan. Men den ser ut att ha klarat sig bra och den vita tvätten är fortfarnade vit

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9