Bugaboo tråden nr 13
Är det ngn som vet var man kan köpa bilstolsadapter till logico s? Det är ju en särskild inte den vanliga som de säljer i affärer här i stan. Måste man köpa den utomlands?
Är det ngn som vet var man kan köpa bilstolsadapter till logico s? Det är ju en särskild inte den vanliga som de säljer i affärer här i stan. Måste man köpa den utomlands?
varför är inte de stora hjulen svängbara? I så fall hade våra diskutioner varit slut nu och vi vore ur barnvagnsdjungeln...
Ni som har frog ( eller har haft den)
Kan man ta bort "pinnarna" som håller liggdelen utfälld? ( svårt att förklara men man kan göra det på cam så att liggdelen blir helt platt när man ska in i med den i bilen. Ser ut som smala plastplattor på camen..
Någon ???? Är kär i frogen
Puffar lite för min fråga!!
Kan man ta bort "pinnarna" som håller liggdelen utfälld på frogen?( svårt att förklara men de fungerar som utspännare så att det inte bara är tyngdlagen som gör att liggdelen har kanter. Man kan göra det på cameloenten så att liggdelen blir helt platt när man ska in i med den i bilen. Ser ut som smala plastplattor på came och sitter inne i tyget i en liten öppningsbar ficka.
Någon ???? Jag är kär i frogen
THJ - vet du om detta är en ny detalj för just cameleonten?
Tack snälla thj. Vet du om de finns även på frogen eller bara på cam? Jag kan ju inte gå in i butik och titta på frogen. Tyvcker det är synd att de inte säljer den i Sverige... men men , man kan ju inte alltid få som man vill... ;)
Tack för svaret Mamma 2003. Då kan jag lugna mig och fortsätta drömma om min frog... ;)
Det är så kul att läsa alla era inlägg i tråden. Det känns som om jag känner er alla lite grann men plötsligt så insåg jag att jag inte skrivit nått alls så ni kan ju inte ha samma uppfattning. ;P
Men jag kommer finnas här och läsa alla era kommentarer, och förhoppningsvis blir jag med med bugaboo så småningom... Trots att pånboken vill nått annat.
_ Mamma 2003- Jag gillar dig och din inställning! :)
Skrivet av mamma 2003 "Skit i vad plånboken säger, det svider bara en gång som min mamma brukar säga när jag är småsnål. Förresten så är det billigare att köra Bugaboo än t ex Emmaljunga som verkar vara barnvagnarnas Volvo. Tänk dig att du köper en Cameleon för 8.700:- och säljer den om tre år för 5.000:- (jag bara gissar). En Emmaljunga duovagn kostar kanske 7.000 Om tre år skall du vara glad om du får 2.000:- för den. I det här exemplet har Buggan kostat 1.230:- per år medan Emmaljungan har kostat 1.660:- per år. Köper du Buggan hos Babytrader så kostar den 1.000:- per år. Det är billigare än tv-licensen .
Jag sitter för mycket här i tråden va? *måste skaffa mig ett liv*"
( hur gör ni andra för att klipa in citat och få dem grå? Jag måste göra fel, för mig blir de inte grå och jag får sätta citat tecken för att det ska synas vad jag har klipt in. Hur gör man? )
www.tradera.com/ONE_BUGABOO_CAMELEON_PRAM_BARNVAGN_2008_EDITION_NY_I_KARTONG-auktion-61807360
Det här kan väl inte stämma? Att man får garanti? Går inte alltid den till förste ägaren? Och om detta är en affär - får de då sälja i Sverige? Känns lite skumt och som om ngn försöker tjäna en hacka på att importera själv. Fast det är klart att man kan det men borde man inte upplysa om att det ev kan bli problem med garantin?
Någon som vet nått om säljaren`?