Bugaboo tråden nr 13
någon som vet sidor i Usa med disount? Vill köpa en bugga och kan få hit den på ett lätt sätt..
någon som vet sidor i Usa med disount? Vill köpa en bugga och kan få hit den på ett lätt sätt..
Det ska finnas en lite plast spärr som hindrar vagnen från att fälla upp sig när man bär den ihop fäld. Tror att plupparna är vita. Så var det i alla fall i affären när vi var där och kollade.
Hej.
Någon som vet om det går att köpa nya frogklädslar? Jag är som ni vet inne på att köpa en frog men är lite sugen på en beige klädsel...
Tror frågan varit uppe förut men okar inte gå tillbaka och kolla. Någon som vet?
Tack så mycket. Nu är jag mycket lugnare!! Tur att ni finns. Får se om jag blir med bugga i morgon då :)
Nu är jag lycklig ägare till en Frog. Tack så mycket för alla bra tips och goda råd. Så skönt att äntligen ha bestämt sig och maken är mycket nöjd över att slippa diskutera vagn hela tiden.
Nu är det bara att vänta på bebisen... och fundera på om jag ska köpa en annan färg på tyger förståss :)
Kan jag få vara med i byteslistan? Har skickat medelande till Kajsan men inte hört nått. .
Hittade ocskå mailet. Är inte så haij på datorer bara. Ska jag joina gruppen och skaffa mig ett yahoo konto då eller?
Eller räcker det med att jag hittat mailet och nu markerat det som säkert?
ohhhh , svenskt tenn? Skulle dö för en sån men antar att det måste varit special -special. Undrar om den var i vanligt bomulstyg... måste bli smutsigt?
Knyttet och K - väkommen i gänget. Jag har också en frog.. Men bebisen har inte kommit ännu så jag har inte provkört. ( längtar) Min är beg och röd. Vilken färg har din vagn?
Nu har jag ställt upp min röda frog i hallen och den är så fin. Jag köpte en begagnad på bocket efter mycket velande. Har ända sedan dess planerat att byta till begietyg. Men nu när den står i hallen så är jag inte längre lika säker. Kanske gör det längre fram men med det nya regnskyddet från axel & Ida känns vagnen så snygg !
Härligt med rean på barnbutikens outlet - köpte en maxicosi cabrio som passar på adaptrarna. Och eftersom det var rea - en rad andra saker som jag gissar att man behöver.
Längtar till Bebis kommer så jag kan ut och motionera min vagn :)
THJ - om ni planerar att sluta sälja frogtyget måste du inboxa mig - för i så fall måste jag nog köpa det i förebyggande syfte :)
någon som vet var man kan köpa vinterhjul billigt eller om det är samma pris över allt? Känner mig lite snål och vet inte riktigt ocm jag igentligen behöver dem men vill inte heller stå utan om det blir knöligt att köra..
mallan brallan skrev 2008-05-21 09:42:07 följande:
mallan brallan skrev 2008-05-21 09:55:58 följande:
ojoj. Stavar som en kråka! ni får ursäkta :)