Bugaboo tråden nr 13
nagon som kan lägga in en bild at mig i bildtraden? har en, vad jag tycker, rätt snygg "bladsuflett"!
nagon som kan lägga in en bild at mig i bildtraden? har en, vad jag tycker, rätt snygg "bladsuflett"!
*harklar mig lite*, det är mest min svärmor... men jag har efter instrukion sytt ihop delarna
och beställningar tas tyvärr inte emot, jag lejer ju själv ut jobbet pa mor och svärmor... man far inte vara dum, jag har ideerna och dom far jobba!
jo ibland är hon inte dum svärmor
hon är/har varit sylärare och syr det mesta själv kan jag tillägga, som klippt och skuren för jobbet kan man säga
och Ms Ery, vi har en stolt bebis
Det där med att ha samma vagn. Nu bor jag i en stad där det fullkomligt dräller av dom, inte bara bland mina vänner och bekanta, utan överallt. I torsdags hade vi lite förmiddagsfika hemma hos mig, vi var 5, varav 4 hade vagn med sig, 3 var bugaboo.. alla olika färgkombos faktiskt, det saknades en i fikaligan den dagen, hon kör ocksa bugaboo, men ingen av oss har samma färgkombo. Tycker mest det ser lite kul ut, det maste ju betyda att den är oslagbart bäst?! Skulle ha fotat vart trapphus den dagen, synd, far göra det nästa gang!
Mamma pa vift, ta den nya bla! den är jättesnygg, sag en idag, gra med den nya bla, sa himla fint att man nästan rusar och köper en ny vagn! fast jag har inte sett den nya rosa canvasen förstass, det borde ocksa vara jättefint. Fast blatt är jätteflott...
Lite ot fraga, jag vet, men det har ju diskuterats skötväskor här rätt friskt ibland. en färgfraga, skip-hops bruna har jag förstatt skär sig lite mot den bruna basen, men jag har bara brun top och sand bas, skulle det passa da tror ni? Svart att se pa deras bild vad "brun" innebär liksom... är den snygg över huvud taget, den bruna färgen alltsa?
Tack för bilderna, ser ju helt ok ut, snyggt! Tack för hjälpen, er kan man lita pa i alla fragor!
Kajsan, du är inte galen, näst bb kommer UJ i vagnsligan tycker jag, har bada själv... lite crazy maste man fa vara! När sonen blev sa där aret mast jag erkänna att om jag inte skulle in till stan tog jag alltid UJn, den är skön att köra (om än lite bred...) och man kan lasta tva ungar och badpackning pa den. Funderade pa (och lovade maken) att sälja den, men nu far jag ända sa lite för den, en 06a som är välanvänd, och risken att jag vill ha en ny när lillasyster växer pa sig lite är ju överhängande, festar väl pa med en ny fin klädsel framat sommaren kanske...
rött är ju himla flott...
Sa nej, en bee och en UJ maste ju vara rätt ultimat!
kajsan, nej, jag menar faktiskt singel... storebror fick sitta framför lillebror när benen var tröta efter en dag pa stranden.
hej, vet att det tidigare var nagon som länkade till en sida som salde tyger, bla detta molntyg som dykt upp i bildtraden pa fina sufletter (jag behöver moln till en säng...) fanns även fina tyger med elefanter pa... nagon som kan hjälpa till?